Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen költségkerettel számolj...

Milyen költségkerettel számoljak, ha eredeti, gyárias állapotú Simsont szerenék venni?

Figyelt kérdés
Utoljára a 2000-es évek elején volt ilyen motorom, most hobbicélra vásárolnék Schwalbét és S51-est. Nem igazán tudok eligazodni az áraknál. Van jónak tűnő S51-es 180 000 Ft-ól, de akad milliót közelítő összegért is. A szebb Schwalbék 150 000 tájékáról indulnak, de nagyjából ugyanúgy kinéző példányokat akarnak elsózni 4-500 000 Ft-ért is. Mennyit szánjak akkor a két típusra külön-külön? Nem akarom azt a bűntudatot érezni a végén, hogy túl sokat adtam érte, lehúztak...

2019. jún. 15. 09:44
 1/2 anonim ***** válasza:

Én egy szöggyári N-est vettem 200-ért.


Szerintem egy szép gyári S50/51 250 ezret is megér, én nagyon szeretem az enyémet csöppet se bántam meg, hogy megvettem.


A Schwalbek kevesebbet érnek valamivel!

Gyári turbós blokkost 150-ért is lehet venni, míg az S51-es blokkosok 180-200 közt mennek!


Nézegetni kell gyakran, és akkor lehet viszonylag korrekt áron venni! 😊


Én 4-essel kezdődő összeget már nem adnék értük, de egy karcmentes gyári 4 sebisért 380-390-et kiadnék ha tényleg mindene gyári hibátlan!

2019. júl. 6. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Hát én lehetőség szerint Endurót vagy Elektronik-ot vennék S51-esek közül. Ezeket elég drágán mérik szerintem. 3-massal kezdődő összeget sajnos ritkábban kérnek értük. 4-500 000-et annál inkább. Azt már nagyon sokallom.


Miért ér kevesebbet a korai Schwalbe?

2019. júl. 9. 20:00

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!