Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Túl nagy vállalás lenne...

Túl nagy vállalás lenne elmenni nemzetközi sofőrnek szinte nulla vezetési tudással?

Figyelt kérdés

4 éve van B jogsim, én azt, hogy napi szinten egy kis megyeszékhelyen járkáltam a suliig boltig meg Apuért a munkahelyre az nem tapasztalat. Kiszámoltam, kb. 10 ezer km ha 4 év alatt összejött, szerintem.


Megcsináltam nagy nehezen a c-t majd azonnal az e-t oktatók szerint nem voltam az a tapasztalt srác.

Sajna csak egy érettségim van egy szakmám amit csak adtak érettségi mellé , meg egy targoncás jogsi, most beiratkoztam gki-ra , sofőrkártyámat megigényeltem, páv3 is megvan.


De amim nincs : (életkedvem) nyelvtudásom és munkatapasztalatom,( vagyis 1 hónap ami lényegében segédmunka volt a fémiparban. Majd egy 5 napos gyári munka ami nem ment ,lassú voltam. )



Viszont mesélték, hogy a Waberer's cég mindenkit felvesz, vagy ha nem a Gartner... vagy tévedek?


2020. jan. 12. 23:06
 1/10 anonim ***** válasza:

Vannak ám olyan kollégák akik nulla B-s tapasztalattal rögtön kamionon kezdenek.

szal nem nagy vállalás főleg ha ennyi mindene megvan hozzá.

sok cég felvesz kezdőket is.

1 év után meg már bárhova mehetsz.


Menj el nemzetközibe kamionozni. 10-15 év alatt össze tudsz szedni annyi pénzt. hogy vageyél egy tehermentes lakást, házat =na nem budapest belvárosában.....) legyen tartalékod és utána már gyakorlatilag minimálbérből is meg tudsz élni. De kamionozhatsz utána belföldön is, vagy buszozhatsz - akár részmunkaidőben is.

Főleg ha még nincs asszony, gyerek, akkor irány!!

2020. jan. 13. 00:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Azért sok függ a rátermettségtől is. Én úgy kezdtem el kamionozni nemzetköziben (ráadásul önkihordóssal kezdtem, fűrészport, aprítékot hordtam aminek magasan van a súlypontja), hogy előtte B kategóriával semmi rutinom nem volt. A jogsi szerzésen kívül kb 20km-t vezettem személyautót. :D De azért ehhez azt is hozzá kell tennem, hogy nekem az öregem is kamionos, és ovis korom óta mentem vele. Láttam mit hogyan csinál, mennyire kell az elejét kitenni kanyarodásnál stb. Első perctől kezdve ráéreztem a kamionra és még csak egy karcolásom sem volt soha, immáron 7 éve.
2020. jan. 13. 00:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 Nyakasparasztgazda ***** válasza:
Szerintem túl nagy kihívás....
2020. jan. 13. 06:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 Nyakasparasztgazda ***** válasza:
St22lacika videóit nézd végig ... Aztán gondolkodj.
2020. jan. 13. 06:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

EZt életkedv és rátermettség nélkül nem lehet csinálni.

AZt nem tudom hogy milyen gyári munka nem ment, ez elég furcsa.

2020. jan. 13. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:

Lacikát már az első tolatós videója óta nézem , akkor még Man-nal volt :) csak a receptes videóit nem láttam.

Eleinte nem is akartam sofőr lenni, nekem csak a be volt a cél, vidéken meg nincs lehetőség ilyenen tanulni, így lett a c majd az e, csak ha lehet így fogalmazni, kicsúsztak a tervem a fejemből, ez egy hosszú sztori és még le sem tudtok pontozni szóval felesleges leírni.


Monoton gyári munka nem ment ahol a puncsos (nem is tudtam gyárba is van "haver-mutyi" ) diktálta a melót , mert az volt az okosság, hogy a kezdő nem kap prémiumot ha x gépen van mert nem írják be ezért aki nevén ment a gép az kapott jattot, na és ebből volt a gond, mert engem nem érdekelt ez, csak a minőség a nénit meg a számok és anyázott, meg köpködött (szó szerint a lábam elé ) meg én voltam a "lassú szaar".

És csak két gyár van,a másik galván én meg szeretem a fogam...


Ez is hosszú volt..

2020. jan. 13. 11:02
 7/10 anonim ***** válasza:
2. vagyok. Kamionozásnál is vannak ilyenek. A hosszú nyelvű megkapja a legjobb fuvarokat. Szerencséd van, legalább napidíjban fizetnek. Van ahol még a mai napig km pénz van.
2020. jan. 13. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:

Persze, mindenhol. :) tudom.


Legszívesebben vállalkozó lennék, autómentő-szállító, csak abból is sok van. Meg ügye nem lehet mondani, hogy háát nem tudok tolatni utánfutóval, pont ide,be a mélygarázsba.. :D

Ezért gondoltam eme két nagy cégre. Olvastam , hogy csomó bolgárt felvettek aztán 6. héten amikor egyedűl mentek szétlopták a kamiont , de nem lett papra mert van biztosítás. :( én nekem már ott nyert ügyem lenne, hogy becsületes vagyok.

2020. jan. 13. 11:35
 9/10 anonim ***** válasza:

2-es és 8-as vagyok. Akkor már csak pár dolgot rendezz le magadban:


1) Tudnál-e úgy élni, hogy elviseld a kamionos életet? Sokan bele ugornak, aztán rájönnek, hogy ezt ők nem ilyennek gondolták. El tudnád-e viselni, hogy 3-4 hétig, vagy akár tovább egy kamion fülkében élj? A Waberer's-nél, ha fix kamiont akarsz, akkor 3-4 hét után csak 2-3 napokat vagy otthon. Lehetsz akár 1 hetet is, de akkor nem lesz fix kamionod. Ennek is meg van a hátránya, mert vannak trehány sofőrök akik nem vigyáznak az autóra, és hát na... Érted...


2) Sok kívülálló azon is meglepődik, hogy a sofőrnek rakodnia is kell. Igen, kell. Ha olyan az áru, utána akkor rögzítenie is kell a rakományt. És ezeket nagyon szigorúan ellenőrzik.


Ha ezekre úgy érzed, hogy menne és akarod, akkor vágj bele! Ha bizonytalan vagy, akkor azt javaslom első körben belföldön keresgélj és akkor ha az tetszik, belevághatsz a nemzetközibe.

2020. jan. 13. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Dél-Dunántúlon lakok, a Zselic szívében :D itt nincs lehetőség belföldre tapasztalat nélkül. De nem félek a pakolástól, rögzítéstől. :)
2020. jan. 13. 14:44

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!