Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Belföldi légi közlekedés?...

Belföldi légi közlekedés? Szerinted lenne rá igény? Üzletileg megérné? Kihasználatlan belföldi repülőterek! Avagy 4 óra vonattal, vagy 40 perc repülővel?

Figyelt kérdés

Hosszú évtizedig létezett Magyarországon belföldi repülés, de aztán megszűnt. Szerintetek lenne rá igény 2010-ben? Egyáltalán neked megérné 4 óra helyett, 40 perc alatt a fővárosba érni? Vagy pedig egy közeli, repülőtérrel rendelkező megyeszékhelyről, kedvelt európai városokba repülni, amelyeket jelenleg csak Budapestről lehet elérni. Ezt az oldalt sokan olvasgatják, érdekel a véleményetek. Ki mit szólna belföldi járathoz, illetve ahhoz hogy a nélkül repülhessen külföldre, hogy a fővárosba utazzon. Számtalan vidéki reptér van, Pécs, Debrecen Békéscsaba, hogy csak néhányat említsek. Neked mennyire érné meg egy napsütéses napon Pécsről, repülővel, néhány ezer forintért egy, egy napos Bécsi kirándulás? Esetleg Békéscsabáról, repülővel az

Oktoberfestre, egy korsó sör, városnézés és esti járattal vissza néhány ezer forintból. Vagy egyszerűen csak belföldön utazni, időt spórolni, és valóban versenyképes áron megtapasztalni a repülés élményét. Várom a hozzászólásokat!


2010. aug. 12. 17:26
 1/10 anonim ***** válasza:
Rövid távra nem éri meg repülővel utazni, mert a check-in, biztonsági ellenőrzés, transzfer idejével együtt ugyanott vagy, mintha beülsz az autódba. Részemről inkább azt szorgalmaznám, hogy Magyarországon is építsék ki a Nyugat-Európában már évtizedek óta létező gyorsvasúti rendszert (francia TGV és társai). Röhej, hogy nálunk 2 óra alatt 80-100 km-t lehet vonatozni, míg normális országokban ennyi idő alatt 600 km-t is megtehetsz vasúton.
2010. aug. 12. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Sokkal drágább a repülő fenntartása minthogy megérje pár ezer forintért adni a jegyeket,és gondolom sokszor szinte vagy teljesen üresen is repülnének.


Én személy szerint mindenhova repülővel mennék és pár ezerért igazán megérné csak úgy kedvtelésből is repülni!

2010. aug. 12. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
A vonatos otlete valamelyik hozzaszolonak szerintem is sokkal jobb. Repulo szerintem nem erne meg, ahhoz tul kicsi sajnos az orszag.
2010. aug. 12. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Igen, valóban igazatok van, de van amivel vitatkoznék. Szlovákia területileg kb. akkora mint Magyarország, és mégis van belföldi repülés. De akár Ausztriát is említhetném, ott elég fejlett a vasúti közlekedés is, mégis van belföldi repülés, számtalan kisebb nagyobb nemzetközi repülőtérrel. Igazából nem értem, itthon miért csak Ferihegy létezik, amely folyamatosan fogad és indít járatokat.
2010. aug. 12. 21:23
 5/10 anonim ***** válasza:

Abszurd még nálunk Abszurdiztánban is.


Luxus lenne, aki megteheti meg is teszi..: taxirepülés és magángépek vannak.

Ebben a nem "párezres" kategóriában már nem alkalmazkodnak menetrendhez.

2010. aug. 12. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Túristákat is illúzió nem Bp-re csábítani.

Tömegével csak Bp.-nek van valós vonzereje.


Pécsett leszálló külföldi vendég fél napos kirándulást tenne a fővárosba? - Akkor már inkább ott landol.

2010. aug. 12. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
"Árubemutatóval egybekötött kirándulásokat" tegyük át sétarepülés műfajba.
2010. aug. 12. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
Mondjuk nem árubemutatós "séta repülésre" gondoltam. De mindegy...Ryanair is ugyanezt csinálja. A repülőgép belsejét reklám célra értékesíti. Úgy látszik a mai Magyarország megszokta a MÁV-ot. Jó néhány vidéki városban van megfelelő vendéglátás a külföldi turistáknak. Pláne most hogy Pécs kult. főváros még többen jönnének, de ez csak én véleményem. Szlovákoknak se megy olyan jól a "szekér" mégis van rá igény. Itthon talán a gondolkodás mód a hibás, és az hogy sokan még mindig elitnek hiszik a repülését.
2010. aug. 12. 22:07
 9/10 anonim ***** válasza:

nem tudom mennyibe kerülhet egy nagyobb gép órája, de azt biztosan tudom, hogy egy kisebb gép órája olyan 20 rugó körül van (2 személyes). Nem nagyon tudom elképzelni, hogy tudnál olyan árral kalkulálni, ami megérné. A repülőgépeknél nem is maga a gép megvétele és üzemanyag kerül sokba, hanem a járulékos költségek: tárolás, személyzet, reklám, karbantartás, alkatrész, reptéri ilyen olyan díjak, adók, luxusadó, biztosítás, stb...


Feltételezem külföldön jóval kevesebb mesterséges kiadással (adók, stb) sújtják a repülőket mint itthon, illetve talán nagyobb kultúrája is van a dolognak. Sztem nem tudnál igazán kihasznált járatokat csinálni, nem lenne annyi ember. A kezdeti beruházás nagyon nagy, és nagyon nem biztos hogy megtérül. ezért nem fogott bele még senki sem.

2010. aug. 14. 01:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim válasza:
Dehát Bulgária nem sokkal nagyobb nálunk, és mégis van belföldi repcsiközlekedésük.
2011. nov. 25. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!