Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Jogilag minek számít ha nem...

Jogilag minek számít ha nem állok meg a rendőrnek?

Figyelt kérdés

Sokszor elegem van amikor már egy nap harmadszorra megy el 20-25 percem azzal, hogy szórakoznak, és szeretném megkérdezni minek minősül az, ha nem állok meg neki? Főleg hogy szeretnek abszolút szabálytalanul megállítani, azaz hogy mögöttem elkezdenek szirénázgatni, holott a rendőrségi törvény ezt nem teszi lehetővé, ez olyan amerikából átvett majmolás. Na most mi van akkor, ha én fogom magam, és nem veszek róluk tudomást és megyek tovább?

(ha nem tévedek, szabályosan megállítani eleve csak úgy lehetne, ha előttem kiáll az útra és integet ...)


2009. márc. 31. 14:13
1 2 3 4 5
 31/47 anonim ***** válasza:

1.

Ha jól megnézed,és nem vagy színvak akkor láthatod hogy, a rendőr már zöld jelzésen ment át, csak a motoros ment át piroson, szóval ez nem jött össze.

2.

Nincs olyan ember, aki nem néz bele a visszapillantó tükrébe, ráadásul vagy 20 Kresz szabályt megszegett a motoros, de inkább olvasd el te.

[link]


3. Mint már mondtam, attól függetlenül, hogy te nem hallasz valamit,vagy tudatlan vagy, nem mentesít a kötelezettség alól.

4.

Akkor hogy szólították volna fel, ha még a szirénát sem hallja? Érdekes lenne...

5.

Ha azért veszel motort, hogy ne állj meg a rendőrnek, ismét jogszabályt sértesz, úgyhogy ezt sem értem igazából.

6.

Nézd meg még egy párszor a videót, és ha még mindig pirosnak ítéled a zöld jelzést, akkor többször inkább ne ülj autóba!!!

2009. ápr. 5. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/47 A kérdező kommentje:

"4.

Akkor hogy szólították volna fel, ha még a szirénát sem hallja? Érdekes lenne... "


---Ahog yakarják, de márpedig fel kell szólítania, hiszen különben honnan tudja, hogy mert -ha egyáltalán hallja- a mögötte szirénázó kocsi őt "üldözi", ill. pontosabban meg akarja állítani? Úgyhogy bukott az elméleted, jogilag nem állja meg a helyét. A motoros mindenben eleget tett a szabályoknak, hiszen nem akadályozta a MKJ kocsi haladását, na most a többi pedig vitatéma .... azaz miért kellett volna megállnia, ha erre senki nem szólította fel?


Oké, megnézem még egyszer, de azóta hops szerintem kettő is volt, na mindegy, de tegyük fel, igazad van (!), na akkor is a villamos mögül kilépő fiatal lányt majdnem sikerült elcsapni. Ugye MKJ-nek csak akkor van elsőbbsége, ha meggyőződött arról, hogy azt valóban meg is adta neki a forgalom többi résztvevője. Na most a villamos miatt takarásban levő embereket nem láthatta nyilván, azaz NEM GYŐZŐDÖTT MEG erről, súlyos (minimum) szabálysértést követett el.


Sajnos főleg egyébként rendőrökre jellemző, hogy ha szól a sziréna, akor azt hiszik, nyomhatják és kész, na ehhez képest én szirénával is sokszor még zöldnél is befékezek egy kerteszteződsénél, és nem egyszer volt már, hogy emiatt úsztunk meg egy csattot, ugyanis pár hülye mindig akad, aki vagy nem hallja vagy nem veszi észre stb.

De rendőrök sajnos nincsenek a helyzet magaslatán a "rohamvezetést" illetően, és náluk látom ezt a tipikus hibát a forgalomban egyébként, amilyet pl. se tűzoltó se mentő nem követne el, mert nagyobb gyakorlata van nyilván. Na az más kérdés, hogy a sajtó mit hoz le, arra ne hivatkozz, mindegy, ne feszegessük a témát, van szerencsém látni, milyen gyönyörűen és milyen gyakorisággal törik ezek a kocsikat még MKJ nélkül is....


Aztán egy aranyos kis "jogállami" kiskapu:

Tudtátok, hogy a fegyveres erőkhöz tartozó MKJ-s kocsikat lehet PÁV-I nélkül is rohammenetben vezetni? Nem durva? Rohammentő-sofőrként nekünk 5 évente vizsgázni kell, újítani kell a PÁV-I-et, ezek meg törik-zúzzzák, és semmilyen papír nem kell nekik jogszabályilag. Na rossz nyelvek szerint azért van így a jogszabály is eleve, mert akkor nem lenne aki vezetné az autót, ugyanis aki csinált már PÁV-I-et, az tudja milyen a sikeres vizsgák %-os aránya ....

Bezzeg aki meg egész nap 12 órán keresztül rohamkocsizik mentővel, azon keményen bevasalják a PÁV-I-et ... Na most akkor hogy is van ez ??? Izgi egy ország ez nagyon.

2009. ápr. 5. 11:44
 33/47 anonim ***** válasza:

Te saját magad írtad, hogy a bukósisaktól ő nem is hallja biztosan a szirénát.

Elütötte a gyalogost vagy nem? Nem kell a mese, hogy erről meg arról győződött meg. Elütötte vagy nem? Nem? Akkor semmiféle szabálysértést nem követett el.

"A motoros mindenben eleget tett a szabályoknak"---> Ne haragudj, de te normális vagy? Milyen szabályoknak amikor a piroson átment vagy 10-szer, meg egyirányú utcában az ellenkező oldalról hajtott be? Akkor milyen szabálynak tett eleget? Majd ha ez a motoros, a te családtagod közül elütött volna valakit, akkor nem így vélekednél, ebben biztos vagyok! Akkor is ezt mondanád, hogy hát ő szabályosan viselkedett? Nem valószínű.

Mindenki tisztában van vele, hogy a rendőrnek semmiféle PÁV nem kell, ez egyértelmű. Legalábbis tudtommal elő van írva, csak nem úgy megy a dolog. De most ezzel is mit tudunk kezdeni? Valóban igazad van, hogy ez nem helyes, hogy beültetik a 20 éves nőt a kormány mögé, és akkor üldözz valakit, úgy hogy féléves talán a jogosítványa. De ez megint olyan dolog, hogy nem tudsz vele mit csinálni. Szóval most ezek annyira zárt ajtók mögött zajlanak hogy semmit nem tudsz vele csinálni. De nem csak ezzel, 1000 féle ilyen dolog van, amiről még csak nem is tudunk, és mégis helytelen. Sajnos ez van, de én nem fogom az időmet elpazarolni olyan dolgokra, ami eleve veszett ügy. Aztán jöhet a duma, merthogy mi aztán így biztos nem fogunk tudni változtatni, de köszönöm, nekem nem kell semmiféle bíróság, és nem 10 ember fogja megváltoztatni a jogrendszert. Hanem odafönt, az az X 100 vagy 1000 ember. Nem kell azt gondolni, hogy csak ebben a témában van jogsértés. Mert mindenhol van jogsértés de most ha háborogsz sem lesz jobb. Amikor voltak tüntetések jópár dolog miatt, akkor változott valami? Jobb lett? Nem, pedig nem 10 ember ment ki az utcára. Ennyi. Én csak azt mondom, hogy nem mindenkinek van ideje,energiája, és pénze arra, hogy olyan dolgokkal foglalkozzon, ami alapból veszett ügy.

2009. ápr. 5. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/47 anonim válasza:

Végigolvastam a hozzászólásokat és nem értem, hogy érthettétek ennyire félre a kérdezőt. Velem is történt ilyen, amiből megtanultam h az ember továbbra is a tapasztalatból tanul a legtöbbet, nem a tankönyvből.


Az történt, hogy vígan autóztam, lassan ment a sor, és a visszapillantóban láttam h kettővel hárommal mögöttem rendőr autó is csorog a dugóban. A kereszteződés után már sokkal jobb lett a helyzet, én is felgyorsítottam 50 km/órára, mikor is látom, hallom, hogy a rendőrautó hirtelen szirénázásba kezd és a mögöttem haladót vadul, kaszkadőr módjára átugorja. Elkezdtem lehúzódni, hogy el tudjon mellettem szaladni, gondoltam rájuk szóltak rádión, valahova hirtelen sietniük kell. Erre fel nem halad el mellettem, hanem belemászik a seggembe, amit egyáltalán nem értettem, hiszen féktávolságon belül, egyértelműen balesetveszélyes helyzetet teremtett. Nem volt egyéb jelzés, és vettem a lapot h engem akar megállítani, nem értettem az okát, nem csináltam semmit és csak nínózik ott mint a fagyiskocsi, mert az hogy balesetveszélyesen közel jön hozzám, az nekem ugyan jelzés, de nem tűnik normálisnak. Mivel a következő kereszteződés kb 50 méterre volt, ott lefordultam, mert az mellékutca, gondoltam jobb ha ott állunk meg, és nem a főút közepén. Meg is állok, mire a reakciójuk az volt, hogy miért nem álltam meg rögtön. Ez volt a második meglepetés, mondom itt nem tartjuk fel a forgalmat, csak 50 métert jöttem, baj? A válaszuk az volt h szarnak a forgalomra :) és rögtön meg kell állni. Mondom okké, de az első pillanatokban nem értettem miért nem haladnak el mellettem mint ahogy a mögöttem lévőkkel tette, és nem volt felszólítás se, hogy álljak meg.


Ebből tehát a tanulság az, hogy a rendőr bárhol bármikor, pusztán szirénával és seggbemászással jelzi, hogy téged akar megállítani. Kár hogy erről egy kumma szó nem volt kreszoktatáson, mert az általatok felsorolt bekezdések sem térnek ki arra az esetre, ami velem történt, és amire a kérdező is hivatkozott.

2009. ápr. 7. 00:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/47 A kérdező kommentje:

Ha mindenre szeretnék reagálni, akkor egész nap ütném a gépet, úgyhog ybocsi ha kihagyok valamit, de látom a 13:05-ös is már gondolkodik egy kicsit, és tesséka legutolsó hozzászólónak is megvan a maga története ...


Tehát

13:05!

"nem, kell a mese" .... mármint, hogy nem győződött meg ...

ne haragudj, megkérdezhetem, te normális vagy? Milyen mese? KRESZ-beli előírás, ha akarod előkeresem neked, bizony komoly közlekedési bűncselekményt követett el (akár), hiszen takarásban levő helyet nem megfelelő óvatossággal közelített meg, azaz közúti veszélyeztetés és pár más dolog is felmerülhet, mindenesetre az ilyennek nem szabad MKJ-t használni, ill. vezetni se.

Hát baromi jófej vagy, méghog yegyértelmű, hogy a rendőrnek semmiféle PÁV-I nem kell .... k ..va jó ... még el is fogadod, hogy hát istenem, gyengeelméjűek, úgyse tudnák megcsinálni, ezért jobb, ha nem is feszegetjük, aztán törjenek-zúzzanak, mindegy, hiszen ők megtehetik. Ahogy mondod, beül az ész a kocsiba a 19 évével, és azt hiszi mert villog valami a feje felett már mindjárt vezetni is tud, na ne tudd meg ahogy írtam, hogy töri ez a diszes társaság még rohammenet nélkül is a kocsikat. Ezeknek nem szabadna kocsit adni se nemhogy rohammenetben menni. Különben is itt van a megszorítások ideje, le kell állni a kocsik vásárlásával, én pl. nagyon felháborodtam, hog ymesélte X nekem, hoogy majdnem 20 milka értékben milyen fuill extrás légkondis terepjárót kaptak, és azzal menőcsávóznak. A nagy frászt, azt! Szerintem tökéletes nekik a Dacia vagy valami olcsóbb kategória, nem értem miért kell drága kocsikra szórni a pénzt, hogy ezek meg 1 év alatt nullára legyilkolják. Szerintem ott volt az Opel-széria, na az bőven sok volt nekik, minőség és még ma is van belőle jó pár, de megfizethető árszínvonal, nem kell annál értékesebb kocsi nekik, és azt 20 évig használhatják, stapabíró. Aztán külön kiakadtam persze, amikor megtudtam mennyibe kerül egy olyan fényhíd és sziréna amit a rendpőrkocsikba tesznek, azt persze ... ... mindegy, nem akarok írni konkrét összeget, de te is elájulnál, na ott van a 2 (!!!) ezer Ft-os kék villogó, szerintem bőven elég az a kocsijukra, nem kell itt még fél milka nagyjából (bár több amúgy). Úgyhogy rendkívül felháborító, hog ya pénz szórása megy két kézzel, miközben meg egyik bénább mint a másik, és még alapmenetben se nagyon megy nekik a vezetés, de ezt nem számítva amúgy is elvi kérdés miért kell ennyit költeni egy állami szervezetnek autóra. Én rendbe hoznám őket egy nap alatt ne aggódj ... Tudod mi az undorító, hogy szerencsétlen mentők a 20 ezres szirénát se mindig tudják betenni, ill. hogy nemrég is majdnem krúgtak egy rohamsofőrt mert megrepedt a 8 ezres villogó búrája (nekiment egy faágnak), na adig ezek meg látod a sokszázezressel játszanak itt minden következmény nélkül. Na ez a felháborító.

De hagyjuk, ez most nem gazdasági vita, de mint jelenség, igen idegesítő ez egy "jogállamban".

Rérjünk csak vissza ahhoz, hogy szerinted "jogállamban" normális dolog az, hogy eleve jogszabályban határozzák meg, hog ymivel a rendőr gyengébb képességekkel tendelkezik, ezért nekik nem kell PÁV-I, de mindenki másnak olyannyira kell, hogy szóval anélkül nem vezethetsz kékfényes autót. Na most szerinted ez nem diktatórikus vonás elég keményen? Örülök, hogy te ilyen könnyen bele tudsz ebbe nyugodni, de engem valahogy idegesít tudod minden ilyen "legális visszaélés". Jó hát ez itt Magyarország tudom, balkáni körülményekkel, de ismerem jó pár országban ez hogy van, és tudod ott a rendőrnek általában még nehezebb vizsgát kell letenni ... ja csak hát azok mondjuk demokráciák, ennyi a különbség (én speciel a belgáknál is csak tesztelésképpen megcsináltam a kékfényes jogsit, na mit mondjak, nem olyan játék az, nem adják könnyen, és baromira nem érdekli őket hogy rendőr vagy nem rendőr).

Jó hát való igaz, nem tudsz vele mit kezdeni, de azért "jogállamban" egy ilyen múlt rendszerbeli szellemiségű jogszabályt törölni kellene azonnal.


De hadd kérdezzem meg, neked miért olyan nagyon egyértelmű, hogy a rendőrnek nem kell PÁV-I ???? Látod ez itt a baj, hogy ebben az országban olyan megrekedt szinten képesek egyesek gondolkodni, hogy az félelmetes. Nyilván te is megszoktad a régi rendszer autoritárius jellegét, és fel sem tűnik már, ha valami nem éppen demokratikus megoldás, neked ez atermészetes. Na szerintem meg ez a hatalmas probléma, de hát hiába itt még sok generációnak át kell futnia, amig majd változik ez a fajta szemlélet, és a rendőr nem egy mindenható atyaúristen lesz, hanem valóban "szolgálunk és védünk", de egyelőre ez amentalitás csak a matricákon látszik, másban nem nagyon.

Tudod te milyen cirkusz van abból, ha pl egy tűzoltó vagy mentő csinál balesetet szirénázva? Éppen kettőről is tudok, mindkettő vitatható eset, de lényeg, hogy tárgyalás, több éves cirkusz stb. Ha meg PÁV-I se volt, akkor azonnal helyből a közúti veszélyeztetés bűncselekménye miatt elítélik, hiszen jogalap nékül használta a MKJ-t és veszélyeztette a forgalmat. Ezek meg? ..... Na ezek meg .... nem írok semmit, nyugodtan megtolhatja a parkoló kocsisort mert olyan hulla részegen vezeti a szolgálati kocsit, de semmi baj, mert úgyis eltusolják.

Szerinted ez is rendben van????? Leegyszerűsítve arról van szó, hog yjogilag elfogadott, megengedett dolog, hogy a rendőrre ne vonatkozzon X és Y jogszabály, még egyszerűbben, míg valakit ugyanazért leültetnek, addig ha rendőr az illető, akkor semmi baj, majd lesz valahogy és kész. Pedig szerintem a mentők, tűzoltók "valamivel" indokoltabban szirénázgatnak, nos baleset csak valóban igen ritkán történik a rohammenetben megtett km-hez képest. Szerintem valahogy nagyobb jogosultsága van akár csak józan paraszti ésszel gondolkodva is az életmentésnek, mint a hatósági szórakozásnak, mert ezt legtöbb esetben nem lehet másnak nevezni. Meg persz eamikro a bnőjét viszi ki az állomásra sziorénázva, nehog ylekésse szegény a vonatot .. na hát ezek sorra olyan elemek, amelyek egy jogállamban iszonyú nagy felháborodást váltanának ki, de ugye birkaállamban nem. Na meg itt erősen kísért a múlt a sajnos, komolyan kétségeim vannak, egyáltalán akár csak az unokáim megérik-e, hogy érdemi változás legyen a mentalitásban, ahol pl. majd az lesz mint normális "to serve and protect" országokban, ahol (csak egy példa) megkérdezek egy rendőrt merre van X utca mert nem találom turistaként, az pedig nagyon készségesen elvisz a címre, mert látja, hogy egy eltévedt "nemodavalósi" vagyok, és egyszerűen csak normális és valóban segíteni akar. Ennyi.

De oké, nem megyek tovább, álljon itt befejezésül az aranyos elllentét:

1, amentősofőrt kirúgják mert a 8 ezres búrát megrepesztette véletlenül pedig 25 éve rohamozik, a rendőr meg full részegen megtolhatja a parkoló kocsisort mert tudja, hogy úgysincs következménye, na meg hát most megint nem hozom fel a PÁV-I kérdését, de szóval vezetni se tudnak.

SZERINTED EZ ÍGY RENDBEN VAN??

2009. ápr. 7. 08:19
 36/47 A kérdező kommentje:
Na most már tuti értem jönnek ezek után és lecsuknak, nem lepődnék meg .... :-)
2009. ápr. 7. 08:20
 37/47 A kérdező kommentje:

00:31-es!

Igen ... kb erről beszélek, hogy vezetni nem tudnak, mégis olyan mutatványokat engednek meg maguknak, hogy a józan ész megáll. Most ezt is ki lehetne elemezni, mondok inkább egy sokkal jobb esetet, de tanácsként azt mondom, legközelebb ilyen esetben taposs a fékbe, az pedig toljon meg szépen, és utána magyarázza meg mégis mit keresett féktávolságon belül, de vigyázz, hogy előszüör a sajtót értesítsd, mert különben képesek azt kitalálni, hogy te tolattál beléjük. Most már tuti lecsuknak ....


Na az eset (és ezért is lecsuknak sztem mert nagyon titokban tartják persze, pedig nem is egy ilyen van), és csak a tényeket mondom, aztán mindenki vonja le amit le kell:


X parkolóban mentek a lopkodások stb, na sokeszűek kitalálták, hogy két civil autóval (!!!!) figyelik éjszakánként a parkolót. Azt már ne is firtassuk, hogy civil autóba aztán hogyan kerül mégis mágnestalpas kitehető kékfény, mindegy ... nekik ezt is lehet (pedig jogszabályilag tiltott -szabs. tv. 64/A §). Nos történt, hogy azzal a felmérhetetlen szaktudásukkal egy éjjel úgy gondolták, hogy na most megvan az illető, mert beállt oda egy román rendszámos BMW fiatalokkal, na azonnal összerakták a képet magukban, hogy csak ők lehetnek azok ..

Tudod mit műveltek? Fogták magukat, a két CIVIL kocsival leszorították, egyik elé, másik mögé, és elvileg szerencsétlen vezetőnek tudnia kellett volna valahonnan netán isteni sugallatból, hogy éjjel 2-kor nem őt akarják kirabolni, hanem valójában rendőrök, na az meg ijedtében fogta magát, és hátramenetben vonóhoroggal padlógázzal lesöpoörte a kocsit és elmenekült, hiszen megijedt, ő is azt hitte ki akarják rabolni.


Én csak szeretném megkérdezni, annak a szerencsétlen vezetőnek mégis honnan kellett volna tudnia, hogy rendőrökről van szó, aztán hogyan lehetséges az, hogy civil kocsikkal játszadoznak, és akkor még nem volt semmi kékfény, csak akkor, amikor a másik elkezdte üldözni a menekülő BMW-t, de szóval én teljesen értetlenül álltam az eset előtt, hogy valóban itt tartanánk? Hát valami agyrém. Ez egy afrikai katonai diktatúrában elmegy, na de állítólag uniós sőt még demokratikus ország is vagyunk.

Utána még őket hurcolták meg, amiért beletolatott padlógázzal a kocsiba ami mögötte volt, de aztán szerencsére egy ügyvéd elmagyarázta a sokeszűeknek, mégis milyen botrányt fog ebből csinálni, ha azonnal nem fejezik be, és láss csodát, volt ügy, nincs ügy, eltűnt az ügy, amolyan itt a piros, hol a piros.


Főleg ugye az elmúlt időben is ne haragudj, még rendőrruhás álrendőrök is nem egyszer fosztogattak több útszakaszon is, hiszen 2-3 ezer FT-ért már veszel egy mágnestalpas kékfényt, aztán annyi, na most ezek meg civil autóval beszorítják az illetőt civil ruhában stb, hát már ne is haragudjon a világ, én is ugyanezt tettem volna, mégis honnan tudja a vezető, hogy azok rendőrök??? (amikor még a rendőrruhás kékfényes kocsi esetén se lehetsz biztos benne, hogy valóban azok .....)


Na szóval szép egy ország ez, de remélem most már érted az alapproblémámat ...


Utolsó beíró, na végre valaki észre veszi, valóban ilyen a KRESZben nem létezik, hogy seggbemászással és szirénával meg kellene állni !!! Persze ha a rendőr nem tanul KRESZ-t mert neki az se kötelező, akkor mit is várunk?


Na és ezt befejezve pedig:

Engem egyszer pályán szorított le egy rendőrautó, de úgy, hogy megelőzött, aztán meg olyan hirtelenséggel bevágott elém és leszorított a leállósávba, hogy centiken múlt, hogy meg tudjak állni ... És még ő volt felháborodva, hogy "majdnem belénk jött" ... na megint megáll minden józan ész ... De ilyen leszorítósdira sajnos nem egy példát tudok, ez elég általános lett, és szerintem azért terjedt el, mert ha így mégis beléjük rohannál mivel nem tudsz megállni, akkor te vagy a hibás ugye, hiszen nem fogják elismerni, hogy leszorítottak, egyszerűen nem tartottad a féktávolságot, és megtoltad őket ... haha, ennyi.


Na hát én csupán az ilyen visszaélésekre gondolok, hogy nem ártana már rendet tenni, de az istennek se sikerül.


És még én vagyok a hülye, mert próbálom keresni a "normális eljárást", és én hülye el is várnám, hogy "normálisan" viselkedjenek.


(na oks, ennyi, ha nem írok többet, lecsuktak :-D )

2009. ápr. 7. 08:45
 38/47 A kérdező kommentje:
Jó, mivel kisgyerekeim vannak, mégse jó ha lecsuknak valamilyen ürüggyel, gyorsan hozzáteszem, hogy a fent leírt esetek a fantázia szüleményei, ilyen nálunk természetesen nincs, mindent én találtam ki, és a rendőr az szolgál és véd !!!
2009. ápr. 7. 08:50
 39/47 anonim válasza:

Nemrég volt egy hír, vmi politikusok mentek pécsre, ha jól emlékszem fiatal fideszesek voltak, és kvázi üldözte őket egy autó, aki semmiféle jelzést nem adott. Ők is azt hitték, hogy itt vmi támadás van, vagy a vezetőre rátört a hülyeség, ezért próbáltak meglépni előle. Aztán mikor telefonáltak a rendőrségnek, azt a választ kapták hogy azonnal álljanak meg, mert aki üldözi őket, az bizony egy civil rendőrautó.


Azért ez is fura. Ezentúl minden engem üldöző civil (bármiféle) autónak álljak meg? Trabantot is vezetnek ilyen titkosügynökök? Ez az X akták :D

2009. ápr. 7. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/47 A kérdező kommentje:

Na hát tessék ...

Nézd én tudok ennél meredekebb példákat is, de megvallom, le se merem írni ....

Ez lenne itt egy "jogállam" ... ez tényleg olyan, hogy fakabát gondol egyet és mert ő egyszemélyben a hatóság, ezért mindegy mivel van és hol van, márpedig neki meg kell állni, te meg találd ki mégis mi a frászt akar és egyáltalán ki az. Na aztán ha meg megállsz, akkor ne csodálkozz, ha mégis kirabolnak ... Vannak olyan sötét szakaszok az országban, ahol bizony éjjel 2-kor én se állnék meg, hiába áll keresztbe előttem ... szépen kikerülöm, aztán ha üldöz, akkor majd a legközelebbi városban ahol vannak emberek is netán, ott megállok.

Komolyan mondom, ez már a debilizmus teteje.

2009. ápr. 7. 11:46
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!