Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Mennyit érhet ez az autó...

Mennyit érhet ez az autó gyűjtemény?

Figyelt kérdés

Egy gyerekkori barátomnak/haveromnak van egy elég komolynak tűnő autó gyűjteménye.


Ezek azok:

1981-es Audi 200

1994-es Audi RS2

1997-es Audi S6 Plus

2004-es Audi RS6 Plus

1965-ös Mercedes-Benz 300 SE Cabrio (W112)

1969-es Mercedes-Benz 280 SL (W113)

1974-es Mercedes-Benz 230 (W115)

1976-os Mercedes-Benz 450 SEL (W116)

1989-es Mercedes-Benz 560 SEC (W126)

1975-ös Volkswagen Käfer 1303 Cabrio

1975-ös Volkswagen Golf I GTI

1989-es Volkswagen Golf II Limited G60 Syncro

1967-es Porsche 912 Coupé

1969-es Porsche 911 2.0 T Coupé

1972-es Porsche 911 2.4 S Targa

1973-as Porsche 911 Carrera 2.7 RS Touring

1974-es Porsche 911 RSR

1981-es Porsche 924 Carrera GT

1987-es Porsche 911 Turbo (930)

1988-as Porsche 928 S4

1988-as Porsche 944 Turbo S

1992-es Porsche 911 RSR (964)

1993-as Porsche 968 CS

1995-ös Porsche 911 GT2 RS (993)

2004-es Porsche 911 GT3 RS (996)

1985-ös BMW 635 CSi

1989-es BMW M5

1995-ös Wiesmann MF 3

2002-es Alpina D10 BiTurbo


Az összes makulátlan állapotban van. Mintha most gördültek volna le a gyártósorról.


Szerintetek mennyit érhetnek így összesen? Csak úgy tippre?

A tulajt is kérdeztem, de azt mondja nem tudja pontosan. Meg amúgy is mindegy mennyit érnek mert úgysem eladók:) Csak úgy engem azért érdekelne mennyit érhetnek.



2013. ápr. 9. 19:38
 1/5 anonim ***** válasza:
73%
Ha igaz ez a kérdés, és tényleg megvan ez a gyűjtemény, a makulátlan állapot további boncolgatást igényel. Pl. hiába néz ki valami jól, vagy hiába konzerváltak valamit évtizedekig, ha sose volt beindítva évek óta. Pl egy barátom Volgát próbált feléleszteni, Kívülről gyönyörű, tényleg zsírpapírban volt szinte becsomagolva, de vagy 25 éve volt beindítva utoljára. Mondanom sem kell, gépészetileg kuka volt az egész. Ért a kasztni kb egy millát, ha vigyáz a gépre, és legalább havonta egyszer megtesz vele egy komolyabb távot (és ezzel egyetemben évente karbantartja, keni, folyadékcserézi, kopó alkatrészeket, tömítéseket cseréli), most 8-10 milláért eladhatta volna... szóval hiába szép állapotú valami, ha nincs használva, lehet, hogy belül kuka az egész. Egyébként, ha működőképes veterán, akkor az az általános kiszámítási eljárás, hogy minél régebbi, annál többet ér, illetve minél egyedibb, ritkább példányszámban elkészült modell. Egyébként a régebbi Merciket ha eladja, vevő vagyok rá, érdekel a biznisssz. :D
2013. ápr. 9. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Tipre amúgy- látatlanban - 150-200 misi. Vevőkörtől függ. :)
2013. ápr. 9. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

"Tipre amúgy- látatlanban - 150-200 misi. Vevőkörtől függ. :)"


Ja:)


1981-es Audi 200 = 5-6 ezer euro

1994-es Audi RS2 = 15-50 ezer euro

1997-es Audi S6 Plus = 10-15 ezer euro

2004-es Audi RS6 Plus = 15-30 ezer euro

1965-ös Mercedes-Benz 300 SE Cabrio (W112) = 60-250 ezer euro

1969-es Mercedes-Benz 280 SL (W113) = 50-150 ezer euro

1974-es Mercedes-Benz 230 (W115) = 5-20 ezer euro

1976-os Mercedes-Benz 450 SEL (W116) = 5-50 ezer euro

1989-es Mercedes-Benz 560 SEC (W126) = 5-25 ezer euro

1975-ös Volkswagen Käfer 1303 Cabrio = 5-50 ezer euro

1975-ös Volkswagen Golf I GTI = 5 ezer euro

1989-es Volkswagen Golf II Limited G60 Syncro = 50 ezer euro (összesen 70db-ot gyártottak belőle)

1967-es Porsche 912 Coupé = 15-50 ezer euro

1969-es Porsche 911 2.0 T Coupé = 40-90 ezer euro

1972-es Porsche 911 2.4 S Targa = 70-170 ezer euro

1973-as Porsche 911 Carrera 2.7 RS Touring = 200-250 ezer euro

1974-es Porsche 911 RSR = 80-300 ezer euro

1981-es Porsche 924 Carrera GT = 30-80 ezer euro

1987-es Porsche 911 Turbo (930) = 20-100 ezer euro

1988-as Porsche 928 S4 = 10-50 ezer euro

1988-as Porsche 944 Turbo S = 10-30 ezer euro

1992-es Porsche 911 RSR (964) = 100-120 ezer euro

1993-as Porsche 968 CS = 10-40 ezer euro

1995-ös Porsche 911 GT2 RS (993) = 90-120 ezer euro

2004-es Porsche 911 GT3 RS (996) = 50-150 ezer euro

1985-ös BMW 635 CSi = 5-50 ezer euro

1989-es BMW M5 = 5-40 ezer euro

1995-ös Wiesmann MF 3 = 40-60 ezer euro

2002-es Alpina D10 BiTurbo = 10 ezer euro


Ez barátok közt is minimum 1 millió euro és ez nagyon-nagyon az alja. Abból kiindulva, hogy a leírásban "makulátlan állapotról" van szó ennyiből nem jön ki egy ilyen gyűjtemény. Inkább 2-2,5 millió euro között lehet az értéke. Ami olyan 600 millió és 750 millió forint között van!

2013. ápr. 9. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
63%
A barátod kérdezze meg a NAV-ot, fillérre meg fogjék mondani mennyit ér (és hogy mennyi adót fizessen be utána) :) :P
2013. ápr. 9. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

150 misi csak a Porsche része, a többihez nem konyítok.

Amúgy belföldi vagy külföldi gyűjtemény?

2013. ápr. 12. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!