Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Európában miért ilyen elhibázo...

Európában miért ilyen elhibázott a közlekedési koncepció az USA-hoz képest?

Figyelt kérdés

Az emberek sokkal jobban szeretnek autóval járni.

Én is, olyan hőfokot állítok be, amilyet akarok, van privát szférám.


Távolsági közlekedésre, szerintem a vasutat kellene használnil.


A helyközit meg megszüntetni,nincs rá szükség.Milliárdokba kerül az adófizetőknek a veszteséges busztársaságok fenntartása.



Itt jön érvként, hogy "demileszavárosiforgalommal".

Egyszerű, gyorsforgalmi elkerülőket kell építeni.


Illetve, a városokban lehet a föld alá is alugutakat építeni.Nyugat-Európában is bevált, meg az USA-ban is.


2016. júl. 8. 10:42
 1/8 anonim ***** válasza:
Mivan???
2016. júl. 8. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Kièpìzeni a vasutat minden retkes faluba meg 1000*1000 milliárdba kerülne te nagyonhülye.
2016. júl. 8. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

Az elhibázott közlekedési koncepció alattt a "tömegközlekedéspárti" mentalitást értettem.


A vasutat pedig, mint írtam, távolsági közlekedésre kellene használni.A nagyvárosokat kötné össze.

2016. júl. 8. 10:55
 4/8 acelsziv ***** válasza:

Csöcsfejű: Lehet, hogy nem tűnt fel neked, de a magyar életszínvonal a béka segge alatt nincs az usához képest és bármilyen meglepő számodra a magyarok többségének NINCS autója.

Arról meg van fogalmad, mennyi pénz lenne az alagutak és egyebek kiépítése? Ja nincs.

És persze az se gond számodra hogy pont az ilyenek miatt az usa a világ egyik legszennyezőbb országa.

Amúgy honnan tudod, hogy arrafelé nincs helyközi közlekedés agyhalott? Láttál pár amcsi filmet mi és abból tájékozódsz.

2016. júl. 8. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

"Távolsági közlekedésre, szerintem a vasutat kellene használnil.


A helyközit meg megszüntetni,nincs rá szükség.Milliárdokba kerül az adófizetőknek a veszteséges busztársaságok fenntartása."


Na, ez nettó fassság.

A Volán-társaságokat felváltó közlekedési központok nyereségesek, a vasút meg nem.


A városokon belül meg szigorúan büntetni kellene az autósokat dugódíjjal és hasonlókkal. Aki privát szférát akar, fizessen. Aki meg beéri az - egyre több esetben elektromos - buszokkal, villamossal, metróval, ússza meg olcsóbban.

2016. júl. 8. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Az elhibázott közlekedési koncepció alattt a "tömegközlekedéspárti" mentalitást értettem.


Szerinted mi lenne, ha itt a Belvárosban mindenki kocsival akarna közlekedni, és még parkolni is szeretne? Mit bontsanak el, hogy legyen hely az autóknak? A Bazilikát? Betonozzák le a Margitszigetet? Esetleg a Dunát hosszában?


Anyám, borogass....

2016. júl. 8. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 acelsziv ***** válasza:
6: Volt ilyen hülye kollégám aki konkrétan azt mondta, hogy a főutak két szélén egy- egy háztömböt le kellene bontani végig és a felszabadult helyen 2x6 sávos utakat kialakítani, hogy lehessen közlekedni. A Clark Ádám térre az alagút elé keresztbe konkrétan felüljáróról álmodozott, hogy a körforgalmat ki lehessen kerülni.
2016. júl. 8. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 Alex Fly ***** válasza:
"A vasutat pedig, mint írtam, távolsági közlekedésre kellene használni.A nagyvárosokat kötné össze." Ezexerint helyközi forgalom csak nagyvárosok között létezne. És aki nem nagyvárosba szertne eljutni vagy nem nagyvárosban lakik, az eleve ki van zárva a közlekedésből?
2016. júl. 8. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!