Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Az utas szállitó piloták...

Az utas szállitó piloták élete nem monoton, ugy értem szinte semmit se kell csináljanak. Elképzelhető, hogy mondjuk 10 év múlva önvezető repűlők lesznek, amelyekhez nem kell emberi beavatkozás?

Figyelt kérdés

2018. júl. 28. 22:53
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Hiába automatizált minden, a gép nem tud mérlegelni, vagy vészhelyzetet átlátni. Nagyon sok tudásra és tapasztalatra van szüksége egy pilótának, ami nem véletlen.
2018. júl. 28. 23:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%

Minden járműről el lehet képzelni, hogy önvezetők lesznek valamikor.

De nézz meg pár felvételt pl. a pilotseye tv filmjeiből. Pár percestől komplett repülésig sokféle van, kiváló minőségben.

Látni fogod, hogy pl. a hátratolásig sem unatkoznak, kigurulás közben is folyamatosan van feladatuk, s a felszállás után is. Leszállás is elég munkás.

És az ereszkedj 6000 lábra utasítást sem a robotpilóta kapja közvetlenül, hanem a gépet vezetőnek kell beállítania.

Amikor utazómagasságban vannak, akkor is csak lazább az életük, de a folyamatos kontroll akkor is elengedhetetlen.

2018. júl. 28. 23:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
36%
Monoton? A csinos légiutas-kísérők gondoskodnak róla, hogy ne legyen a pilóták élete monoton. :D
2018. júl. 28. 23:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
50%
Már most is (kb. 15-20 éve) vannak önvezető repülőgépek, csupán (tudtommal) jogi problémák miatt nem alkalmazzák őket. Már a '90-es években is úgy hirdették a komolyabb robotpilóta rendszereket, hogy képesek akár közepesen viharos időben is emberi beavatkozás nélkül felszállástól kezdve a landolásig elvezetni a gépet, ami igaz is volt. (Egyszer volt szerencsém egy kisebb gépen átélni ezt még 2001-ben. A pilóta végig ott ült az ülésben ha esetleg valami baj lenne, de nem lett szerencsére és simán landolt kb. 4 ezer méteres magasságból a gép mindenféle emberi beavatkozás nélkül a leszállópálya megfelelő részén.)
2018. júl. 29. 01:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%
Amíg nincs baj, addig nincs baj. Olvass utána a 2009 - és Air France katasztrofának. Rossz időjárás, műszaki hiba, automata kikapcs, kapitány alszik, a fiatal rutintalan pilóta meg nem tudja kezelni a helyzetet. 200+ ember 3 percen belül az óceánba veszett.
2018. júl. 29. 07:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%

Az egyik legkirályabb meló, nagyon jól fizetik, és tényleg nem kell túl sok mindent csináljanak. Viszont eszméletlenül nagy felelősség.

Amúgy abban biztos vagyok, hogy a következő 50 évben pilóta nélkül emberekkel nem fog gép felszállni. Még ha csak felügyelőként is, de valaki mindig ott lesz a gépen.

2018. júl. 29. 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!