Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Az áruszállítók hogy gondolják...

Az áruszállítók hogy gondolják azt, hogy megállnak a Nagykörúton a külső sávban és kiteszik a “sárga villogót”, és akkor az így rendben van?

Figyelt kérdés

Hát nincs rendben, tessék normális parkolóhelyet keresni, mint mindenki más. Többszáz méteres dugót tudnak okozni ezzel.

A “kedvencem”, amikor milliméterre pontosan akarnak megállni a bolt bejáratához lehető legközelebb, és az sem zavarja őket, ha ez buszmegállóba esik.

Apropó: a rendőrök/közteresek hol vannak ilyenkor? Nem látják, hogy ez megy napi szinten?



2019. okt. 26. 17:31
1 2 3 4
 11/32 anonim ***** válasza:
100%
Ok, tegyük fel hogy 2 utcával arrébb állnak meg, akkor meg az lenne a bajod hogy a járdán targoncák futkoznának.
2019. okt. 27. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/32 anonim ***** válasza:
24%
#10: Azt hitted jól odamondtál, de igen, a tehervillamos létező opció
2019. okt. 28. 07:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/32 Beviz Elek ***** válasza:
100%

#12

Nem, nem létező opció, tekintve hogy nem járnak.


Kivitelezhetetlen lenne ezekkel szállítani az árut, mert:

-akadályozná a személyvillamosok útját

-nincs megfelelő hálózat hogy mindent bejàrjon

-a kiszállító cégek sem egy helyen vannak hogy legalább a villamos útvonalán lévő boltokat megoldhassák

-nagyon gazdaságtalan

-sokkal lassabb

2019. okt. 28. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/32 anonim ***** válasza:
100%

A Nagykörúton az sem járható, amit alant leírók. Jó pár évben Bécsben láttam, a belvárosban, sétáló utcában.

Itt padok, fák sokasági is van, nem csak gyalogosok. Viszont sok üzlet, étterem, szálloda is, amelyeket el kell látni.

Reggel rendőrök lepték el a helyet, és ők segítették az áruszállító járművek mozgását. És szór szerint értendő a segítség, nem beszélgettek, unottan bámultak.

Mutattaták, melyik oldalon fér el a kocsi, a tolatást is irányították, gyalogosokat tereltek, ha arra volt szükség. Tízig végezni kellett, de meg is volt addig mindent. Rend és tisztaság volt a végén.

csak a parkolás korlátozásával lehetne helyet csinálni, de az ott lakóknak sem jut elegendő. A mellékutcák túlterheltek és szűkek.

2019. okt. 28. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/32 anonim ***** válasza:
36%

#13: Google --> CarGoTram


#12

2019. okt. 28. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/32 Beviz Elek ***** válasza:
100%

#15

Amiről te beszélsz, az egy teljesen más felhasználás.

Ott a VW logiszkikai központjából szállították az árut a gyárba, olyasmi mint a tehervonatozás, félreáll ahol nincs útban és kipakolják.


Most ezt vetítsük ki a kérdésben feltett problémára. A 4-6-os villamosok egymás seggében mennek, tegyük fel beszúrunk 1-2 áruszállító villamost. Ugye a villamos meg kell várja a kiszállító srácokat, nem mehet el nélkülük (az gondolom tiszta hogy napi 1-2 raklap kiszállításáért nem fognak alkalmazni és fizetni). A teherszállító villamos az egész 4-6-os vonalát borítja, senki nem ér be dolgozni/iskolába, ez így lehetetlen, kivéve ha megtanítod a villamost repülni.

2019. okt. 28. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/32 anonim ***** válasza:
0%

#16: Én voltam a hülye, hogy feltételeztem, nem csak az első találatból tájékozódnak az emberek:


[link]


A tehervillamos mint belvárost kiszolgáló eszköz régóta téma, és nem megvalósíthatatlan. Ahogy az első válaszomban írtam, nálunk halott ügy. Mert túl sok területen kellene egyeztetni, kompromisszumot kötni. És anyagi vonzata is lenne. És itt nem csak a 4 helyett 6 perces követési időre kell gondolni a 4-6 vonalán hajnalban pl. De mint látszik ez jelenleg nálunk még elméletben is elképzelhetetlen. Olyan extravaganciákat, mint a város alatti alagút és csatornahálózatok és hasonlók újra felfedezése már nem is említhető (Nyilván még inkább korlátos és helyspecifikus), de ezeknél olyan sokkal egyszerűbb citylogisztika projectek vannak, amelyek komoly eredményt hoznának, ha az állam érdekelt lenne, hogy elképzelhetetlen.

2019. okt. 28. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/32 anonim ***** válasza:
0%
Egyébként a tehervillamos témát lehet finomítani elég rendesen. Ha még mindig csak a 4-6-ban gondolkozunk, van jó pár leágazás, ahol ki tudna sorolni egy tehervillamos rakodás céljából, de valójában erre sem lenne szükség a modern rakodástechnikai eszközök és szervezés mellett.
2019. okt. 28. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/32 Beviz Elek ***** válasza:
100%

Az amszertadmi példa sem jó. Külvàrosi elosztóközpontokba kerülne az áru, onnan elektromos kiskocsikkal szállítanák a boltokba. A probléma még mindig adott, a Király utcánál lévő kis boltokhoz be kell jutni, még mindig le kell parkolni.


A 4-6-os vonalán hiába van néhány elágazás ahová ki lehetne húzni a tehervillamost, onnan még mindig ki kell vinni a cuccot. Maradjunk a Király utcánál, nem gondolod hogy 1 órákat sétálsz az áruval.


Azt kellene megoldani, hogy a boltok előtt legyen hely félreállni.

2019. okt. 28. 23:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/32 anonim ***** válasza:
0%

Oké, meggyőzhetetlen vagy, innen felesleges az egész billentyűzetkoptatás.

Egy tehervillamosra ugyanannyi idő feltolni egy gördíthető kiskonténert, mint 2 utasnak beszállni. Megfelelő szervezés mellett tudná tartani a személyforgalom ritmusát egy tehervillamos, ha a megfelelő rendszer és menetrend van kialakítva hozzá.

Speciálisan gyártott kocsik, kiszolgáló berendezések, szigorú menetrendi kötöttség stb stb.

A tehervillamost nem úgy kellene elképzelni, hogy megáll a megállóban kiszáll a vezető, rápakol a békára, komissiózókocsira vagy bármire, majd elcsetteg a közeli boltokig, addig meg áll a forgalom.

A város peremén az elosztóközpontban boltspecifikusan készítik össze az árut kiskonténerbe, gördíthető tárolóba, mindenki hívja, aminek akarja, ezeket felpakolják a villamosra, besorol a forgalomba menetrend szerint. A megállóban a bolt alkalmazottja várja a villamost (forgalmas időszakokon kívül: éjszaka, hajnalban, késő este stb.). Lehúzza a kocsit, betolja a boltba, kipakol, következő járatra felrakja az üres kocsit/visszárut. Vagy már eleve cseréli a kocsit.

Ez a működőképes rendszer a tehervillamos esetén.

De ugye ehhez, ahogy az első válaszomban írtam, jóval magasabb szintű, több iparágat, területet, érdekképviseletet átívelő együttműködés kell.

2019. okt. 29. 07:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!