Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Támogatnál egy ilyen szabályt?

Támogatnál egy ilyen szabályt?

Figyelt kérdés

Ha lenne olyan, hogy minden napra véletlenszerűen kiválasztanának 1-2 embert aki már rendelkezik jogosítvánnyal, és olyan vizsgán kellene részt venniük, ugyanolyan vizsgán mint a jogosítvány megszerzésénél, majd aki megbukik attól elvennék a jogosítványt, illetve csak utánképzés után kaphatná vissza.

Te támogatnál ilyet? Így talán jobban ki lehetne szűrni azokat akik durván szabályszegők illetve rutintalanok?



2020. szept. 14. 11:01
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
87%

Inkább azt támogatnám, hogy aki magasról tesz a szabályra attól ténylegesen vegyék el a jogosítványt. Ha pedig eltiltás alatt vezet azon rohadjon picit a műanyag lakat.

A jelenlegi megoldásokkal az sem tud levizsgázni aki szeretne, és egy vagyon. Képzeld, ha mindenkinek újra kelle csinálni mekkora teher lenne.

Például: Lakott terülteten az 50 helyett valaki 120-al megy. Teljesen tisztában van a szabályokkal, alapból sem mehetne ott annyival, nem a táblát nézte be. Nálunk egy kb 150 ezer forintba kerül és mindenki mehet a dolgára haza. Ha bírod fizetni akkor csinálhatod egész nap. Ha netalántán ezzel megölsz valakit akkor kapsz 2-3 évet amit majd felfüggesztettben megúszol. Ennek nincs visszatartó ereje.

2020. szept. 14. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 Alex Fly ***** válasza:
91%

Ez így ebben a formában hülyeség. Azt hiszem, indokot adtak rá az előző kommentelők...

Azt viszont támogatnám, hogy akinek lejárt a vezetői engedélye, az a meghosszabbításához vizsgázzon le legalább a KRESZ változásaiból. Az valóban igaz, hogy jelenleg nem a szabályok ismeretével, hanem a betartásával van a legnagyobb probléma, de tapasztalatom szerint rengetegen vezetnek úgy, hogy valamikor évtizedekkel ezelőtt egyszer levizsgáztak és fogalmuk sincs arról, hogy azóta miben változtak a szabályok.

2020. szept. 14. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
85%
Semmi értelme a folyamatos vizsgáknak, a szabályokkal nagyjából mindenki tisztában van, tisztában vagyunk vele, hogy sokszor szabálytalanok vagyunk, tudatosan.
2020. szept. 14. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:
84%

A javaslatod szerint jónéhány millió vezetői engedélyesből évente 365-730-nak kéne vizsgáznia; négyévente, a szökőév miatt 1-2-vel többnek. Komoly szűrés lenne.

Csak összevetésül: csak a VÉDA rendszer, az úthálózathoz elenyésző mennyiségű és hatótávú eszközei, amelyek jelentős részének helye fix, és a rendőrség honlapján útszelvényszámmal és GPS koordinátákkal közölve vannak, és amelyek alapján csak korlátozott fajtájú és csak jelentős mértékű szabálysértés esetén szabnak ki bírságot; a bírságok átlagos napi száma kb. ezer.

2020. szept. 14. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:
79%

A KRESZ vizsgán szinte mindenki megbukna, mert rengeteg olyan helyzet van amivel nagyon kis esélyel fogsz találkozni. (A legtöbb vidéki nincs tisztában a villamossal, mert ott nincs, vagy ha igen akkor a közlekedési lámpa megoldja). A kérdések nagy többsége olyan kicsi esélyel fogsz csak találkozni.

Szerinted az autós aki nem áll meg a zebrán az nem ismeri a szabályokat?

Az autósok / kerékpárosok nem tudják, hogy a piros az tilos? Esetleg a sebesség korlátozásokat vagy az előzni tilost sem ismerik?

Csak szimplán tesznek rá.


Ami viszont nagyon jó lenne, ha az e-learninges KRESZ tanfolyam ingyen, vagy legalábbis emészthető áron lenne elérhető bárkinek. Jelenleg, csak a jogsi keretében megy és többe kerül mint a tantermi képzés ami egy vicc. Pedig ha valakiben a szándék megvan, mert mondjuk jópár év kimaradt neki, vagy egy sokkal forgalmasabb helyre költözik, vagy csak valami újítást szeretne megérteni akkor nagyon jól jönne.

Sokkal egyszerűbb egy tananyagot értelmezni mint egy szabálykönyvet.

De gondolom hatalmas profit van benne valamelyik ismerős cégének.....

2020. szept. 14. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
73%
Ezt a köznyelv szimplán szivatásnak hívja nem másnak.
2020. szept. 14. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:
52%

Azért baromság, mert a balkáni infrastruktúra, és a balkáni közlekedési morál mellett kb lehetetlen teljesen szabályosan közlekedni.


Hozzáteszem, nem is érdemes.

2020. szept. 25. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!