Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Lehetséges, hogy igaz Berki...

Lehetséges, hogy igaz Berki Krisztián verziója a balesetével kapcsolatosan ha a felvételt vesszük alapul?

Figyelt kérdés

[link]

Többször megnéztem és mintha a busz tényleg meg kellett volna tudjon állni ebben a szituban.


márc. 26. 19:56
1 2 3
 1/30 anonim ***** válasza:
72%
Nem
márc. 26. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/30 anonim ***** válasza:
69%
Ugyan.
márc. 26. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/30 anonim ***** válasza:
77%
Egyrészt vam reakcióideje a sofőrnek. Masrészt buszon sosem szabad satuféket nyomni, mert a buszokon baromi jó fék van, és jobban megállnak, mint egy kisautó. De akkor az első sorban ülő utasok repülnek a szélvédőn. Nekikoccant a Bentleynek, ennyi, úgyis van rakta casco, az autó nem a Berkié, szerintem nincs is autója. Kár a gőzért.
márc. 26. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/30 anonim válasza:
73%
persze, hogyne, jövőre még kossuth díjat is fog kapni
márc. 26. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/30 anonim ***** válasza:
83%

Értelmezd.

"Az autóbusz vezetője vészfékezéssel sem tudta elkerülni az ütközést. A busz utasai közül többen az ülésből előre lendültek, kiestek, a kapaszkodó rúdba ütötték magukat."


"mintha a busz tényleg meg kellett volna tudjon állni ebben a szituban."

Miért mi vagy te, jós? Mert hogy buszt még nem vezettél az biztos.

márc. 26. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/30 anonim ***** válasza:
76%

Egyrészt egy fedélzeti kamera képe alapján nem lehet egyértelműen megítélni egy szituációt, nagyon sokat torzít egy ilyen nagylátószögű optika.


Másrészt egy busz soha nem fog olyan rövid úton megállni, mint egy (ráadásul prémium, nem hétköznapi fékekkel szerelt) személygépkocsi. Plusz a buszvezetőkbe "beleverik", hogy egy anyagi káros baleset jobb, mint egy satufék, főleg, ha álló utasok is vannak a buszon.


Egyébként ha figyelmesen a végignézed a felvételt, látszik, hogy fékezett a buszvezető, ennek köszönhetően volt enyhébb a csattanás, és ennek köszönhető, hogy az előrezuhanó utasok közül senki nem sérült meg súlyosan. Akár vészfékezéssel, akár fékezés nélküli becsapódással súlyosabbak lettek volna a következmények.

márc. 26. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/30 anonim ***** válasza:
42%
Még hány ilyen kérdést tervezel feltenni??? Az utóbbi hónapban minden baleset után felteszed a kérdést és oda írod Berki Krisztián nevét. Neked ez fétised vagy mi bajod van?
márc. 26. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/30 A kérdező kommentje:

7. ??????????

Bírom az ilyen félcédulásokat akik mindig megvádolják a témában egyetlen szem kérdés kiíróját, hogy a gyakori összes hasonló kérdését ők tették fel 10 évre visszamenőleg. Nektek ez a fétisetek vagy mi bajotok? :D

márc. 27. 07:13
 9/30 anonim ***** válasza:
34%

Minden balesetnél fontos a minél kisebb lassulás, hiszen ennek mértéke döntően befolyásolja a baleset súlyosságát.


Ahogyan itt is dönthetett akár felelősen , tudatosan a buszsofőr a teljes vészfék helyett a koccanásos lassulás mellett.

márc. 27. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/30 A kérdező kommentje:
Amúgy erre autósként így tényleg nem gondoltam. A buszosnak jogos, hogy másként kell erre reagálnia mivel ott tényleg be nem kötött utasokkal van tele az utastér.
márc. 27. 08:10
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!