Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Miért nem építik meg az M0-s...

Miért nem építik meg az M0-s körgyűrű hiányzó budai szektorát?

Figyelt kérdés
2018. jan. 3. 17:40
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
79%
Már vannak rá tervek, el fog készülni pár év(tized)en belül.
2018. jan. 3. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
Igazából a lényeges része megvan, a többi meg majd...
2018. jan. 3. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
100%

Elvileg elkezdik majd szépen lassan...


Leginkább amúgy a geográfiai adottságok hátráltatták, s a helyiek nemtetszése. Pedig szerintem is egy igen sürgős dolog lenne/lett volna már 10 éve, lévén hogy akkor így Pesttől északabbról-észak-keletebbről jövőknek nem kell M0-n 70 km-es kerülőt tenni, s át se kell menni a városon ahhoz, hogy nyugati országrész felé mehessenek.

2018. jan. 3. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
100%

Megépítik. De marha nehéz a nyomvonalat véglegesíteni, hol ki kéne vágni pár fát, hol megnőne a forgalom egyes falvaknál stb. 2022-re várható a befejezés:


[link]

2018. jan. 3. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
100%

Miért nem építik meg? Mert idióták. Már 20 éve készen kellene lennie.


Ebben az országban minden ökörségre van pénz, de normális infrastrukturális fejlesztésekre mint látjuk nincs.

2018. jan. 3. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
62%
Majd megépíti Mészáros Lőrinc akire kiírják a pályázatot.
2018. jan. 3. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
100%
Egyrészt a nehéz terepviszonyok miatt messze ez a szektor lesz a legköltségesebb, stabil korrupciós faktorral számolva is (ami lersze valójaban nő). Másrészt nagyon sok, jó érdekérvébyesítő képességgel rendelkező település illetve ingatlantulajdonos mellett környezetvédelni szempintból is sok ponton támadható a beruházás, így nehéz kompromisszumot kötni.
2018. jan. 3. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
100%
sosem sikerült a nyomvonali telkeket aktuális csókos kezekbe mutyizni. hogy aztán jo áron felvasaeolhassa az állam.
2018. jan. 3. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 Kincsesne válasza:
Ugyan miért kellene a Budai hegyek alatt egy ötödik METRÓT, a legdrágábbat építeni?! Láttam már olyan nyomvonaltervet, amely távolabb kerüli meg Budát, - a Budai hegyeket is, - tehát nem a hegyek átfúrásával, - és sokkal kedvezőbb a fő közlekedési útvonalaktól jelenleg szinte elzárt, pedig nem is olyan távoli települések számára is! Én csak ezt tartanám ész-szerű megoldásnak!
2018. jan. 7. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
Megoszthatnád velünk is :D
2018. jan. 7. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!