Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Az ilyen sofőr nem gondolkozik...

Az ilyen sofőr nem gondolkozik, vagy csak paraszt? Vagy igaza van?

Figyelt kérdés

Ma Pesten egy építkezésről tolatott ki egy nagyobb teherautó.

Kis utcába tolatott, de volt forgalom (egyirányú utca)

Előttem ment egy Audi A3, a teherautó már szinte teljes egészében kitolatott (lassan jött kifelé, a sofőr valószínűleg semmit sem látott a forgalomból),de már alig volt mögötte hely.

Az Audit vezető idős hölgy viszont nem állt meg, bepréselte magát a parkoló autók, és a teherautó háta mögötti részbe.A teherautó sofőrje gondolom ezt már látta a tükörben, meg is állt.Az Audi éppen csak elfért, szinte állóra fékezett, és centizgetett, a teherautós pedig ráfeküdt a dudára, az Audi végül nagy nehezen elment mögötte.


Igazából nem értettem az Audis reakcióját, elsőbbsége volt az fix, de az ilyen ember nem gondolkozik?Mit szólt volna ha rátolat az a nagy autó?Ráadásul a pirosnál beállt mellé a teherautó, úgyhogy egy fél perc nem sok, de annyit sem nyert.Én sem szeretem ha egy nagy és lassú jármű megy előttem, de azért vagyok ennyire elzőkeny, hogy ezt kibírjam.


2018. febr. 27. 21:03
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:

Ha rátolat az autó, már semmit nem szólt volna.

Pépként nem tud beszélni az ember, de az iyen idióta közveszélyes ember meg is érdemelné, legalább nem másokat öl meg idővel.

2018. febr. 28. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
Azért azt ne feledjük, hogy van valami olyan pontja is a kresznek, hogy szükség esetén segítő személyt kell kérni, hogy segítsen a kiparkolásnál. Ha nem belátható az út, nem tolathat rá ki csak úgy vaktában!
2018. febr. 28. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:

Ez így van, tény.

De ebben az esetben nem az volt a probléma, hogy nem látott ki a sofőr, mert már kint volt az úton, teljesen szabályosan, amikor az audis nő odaért.

2018. febr. 28. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:
Ez azért van, mert a nők megtanulnak vezetni (kezelni a kocsit, menni vele) de nem tanulnak meg közlekedni. A közlekedés rugalmas, ha kell lemondok az elsőbbségről, egy kis önzetlenséggel sokaknak segítek, egy villantás és máris 10 másik kocsinak könnyebb. A nőknek elég gond maga a kocsi kezelése, nem tudnak ráfigyelni a közlekedésre. Sajnos parasztul hangzik, de a nőknek tényleg rosszabb a térlátása. Persze elmondják most, hogy ők kevesebb balesetet okoznak, de azért mert araszolnak és a többi közlekedő vigyáz rájuk. Szarul indexelnek, 50-es táblánál 40-nel mennek, nem tudnak parkolni. Szaud-Arábia egy boldog ország, ott nem kaphatnak jogsit a nők.
2018. márc. 2. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:

"Azért azt ne feledjük, hogy van valami olyan pontja is a kresznek, hogy szükség esetén segítő személyt kell kérni, hogy segítsen a kiparkolásnál."


Jó, ezt bele lehetett írni a szabályba, csak ezt nem lehet betartani az esetek kb. 99.9 % - ban. 17 éve vagyok kamionos, honnan szerezzek segítséget hirtelen, ha tolatni kell? És az sem mindegy ki segít, aki nem ismeri egy kamion mozgását, nem tud irányítani, azt sem tudja mit nézzen, hova álljon, még nekiirányít valaminek.


"Ha nem belátható az út, nem tolathat rá ki csak úgy vaktában!"


És akkor mit ajánlasz? Ott álljon amíg világ a világ?


De a kérdéshez: ez alap, napi szinten így van. Meg kéne fordulni, ki kéne tolatni, bekapcsolok minden villogó szart, csipog a pótkocsi, centiméteres sebesség, de mindig van valami marha, aki még elslisszol, mert ő siet.


Vagy megáll mögötted és onnan sasol, nem érti mi történik, se ki, se be, ott állunk, pedig csak várnia kellett volna 20 másodpercet.

2018. márc. 3. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:

Belvárosban vezettem építkezést, naponta voltak ilyen helyzetek. A sok idióta inkább töri össze a kocsiját, csak nehogy már neki kelljen engednie és várni két percet.


Az például nem igaz, hogy "senkit nem lehet akadályozni". Ez tipikusan az a helyzet amikor bizonyos fokig fel fogod tartani a forgalmat és a másik félnek asszisztálnia kell hozzá, hogy minél könnyebben megoldódjon a szituáció.


Vagy ha már elsőbbség. Addig oké, hogy "jár" de azt kihangsúlyozza a KRESZ, hogy a biztonság és vagyonvédelem fontosabb. Tehát ha látod, hogy a másik nem adja meg az elsőbbséget, akkor normális ember lemond róla és nem megy bele farokméregetős helyzetekbe. A balesetek 90%-a pont ilyen "akkor is nekem jár" helyzetekből adódik.

2018. márc. 3. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:

Vagy ha már belvárosi építkezés.


Volt olyan, hogy kiküldtük az egyik munkásunkat, hogy terelje a forgalmat, mert kis utca (Akácfa, Király utca szintű). Persze, nem volt "jogos" a terelés, nem vagyunk hivatalos szerv. Viszont az anyaglerakást nem lehetett másképp megoldani és ezzel az autósokat akartuk segíteni, hogy ne kelljen 1 óráig egy helyben állniuk.


Ettől függetlenül mindig akadtak barmok, akik közölték a munkásunkkal, hogy "neki egy cigány ne pofázzon". A srác meg mondta, hogy "Tessék uram, menjen". Persze ha egy megy, akkor megy vele a többi Istenbarma is, aminek a végeredménye az lett, hogy ott pislognak az utcában mert se előre, se hátra.


Persze onnantól megy a rendőrségre telefonálás, üvöltözés, feljelentgetés. Pedig csak annyit kellett volna tennie, hogy továbbhalad és egy utcával arrébb megy el.


De az sem segít ha engedélyünk van. Hiába van kitáblázva hogy csak építkezési célforgalom, simán jönnek megszokásból.

2018. márc. 3. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!