Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Csak szerintem lett a "megújul...

Csak szerintem lett a "megújult" rendszer a MÁV jegyautomatáin egy kalap trágya?

Figyelt kérdés

Bejön nektek az új rendszer?


Szerintem sokkal nehezebben átlátható és ráadásul tetűlassú, még a korábbinál is lassabb.

Egy kínszenvedés rajta a vonatjegyet megvenni, mire kiad egy jegyet, elmegy még a következő vonat is....



2021. aug. 15. 23:12
A kérdező szavazást indított:
Szerintem tökéletes
Jobb, mint a régi, de van még hova fejlődni
Ugyanolyan JÓ, mint a régi
Ugyanolyan ROSSZ, mint a régi
A régi jobb volt, de ez sem rossz
Utálom a mostanit
Megújult a jegyautomata?
17 szavazat
1 2
 1/14 A kérdező kommentje:

...arról már ne is beszéljünk, hogy 10 automatábol 8 nem működik, a maradék kettő meg kiírja, hogy nem fogad el készpénzt.....


(De ha nincs jegyed, akkor megy a bünti)

2021. aug. 15. 23:13
 2/14 anonim ***** válasza:
54%
A tömegközlekedés mindig ilyen (sz@r)
2021. aug. 15. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
73%
Mert ezt is túl kell bonyolítani, ahogy a BKK automatákat is - ott is egy faék egyszerűségű menüből kiválasztod amit akarsz, majd egy halom képernyőn next-next-next-finish, mire meg is kapod. A Volánbusz is elkezdett ebbe az irányba menni, ott is betettek egy halál fölösleges extra képernyőt a jegy beállítása és a fizetés közé. Jó volt az, hogy a főképernyőn választottál, hogy kápé vagy kártya, de ha mindenáron egy gombot akarnak, elindulhatna egyszerre is a kápé és a kártya, aztán amelyikkel elkezded a fizetést, azzal is fejezed be, a másikat meg lekapcsolja. Ez a BKK-nak is szól, legalább két fölösleges képernyőt megspórolna vele. A MÁV-nál meg újratervezés, a teljes új jegyrendszert át kéne nézni. Csak a saját, gyakran logikátlan útvonalait dobja ki átszállásos utazásnál, egy tök logikust pedig alig lehet kierőszakolni belőle, amit a régi Elvira simán kidobott, de a pénztárban se tudtak elsőre jegyet adni rá, mert nekik az új rendszer már nem adta fel, ahogy nekem se az új.
2021. aug. 15. 23:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 A kérdező kommentje:

Nem sokat automatázom egyébként, de ha éppen csak KP van nálam, akkor Pesten muszáj (vagy kerülhetem meg a fél Nyugatit, hogy találjak egy pénztárt)


Korábban két perc alatt megvolt a jegy, rányomtam a célállomást, teljesárú, készpénz, fizet és annyi


Most meg rányomok, hogy melyik vonat, majd három percre rá reagál is.

Aztán megnyomom, hogy készpénz, újabb három perc, majd miután sikerül fizetni, legalább két perc, mire el is kezdi nyomtatni a jegyet...


Aztán a mögöttem állók meg azt hiszik, hogy csak én bénázok, közben a rendszer ilyen tetűlassú.....


Azt meg nem értem, hogy az automatánál átvett (Előre kifizetett) jegyet miért szüntették meg, ez egy tök jó alternatíva volt, ha papír jegy kellett, de nem akartál automatánál/pénztárnál vacakolni


elvirán megvetted, és automatán akár papír alapú ÁFÁs számlával együtt át lehetett venni. De nemrég még ez is megszűnt.


Mindent az utasok kényelméért, mi? :)

2021. aug. 16. 01:29
 5/14 anonim ***** válasza:
82%
Roppant körülményes az egész tarifarendszer, de ezt megpróbálják lekövetni az automatákkal, online jegyértékesítő felülettel, ezt belátják… nekifeszülnek, hogy használhatóbb legyen, de menet közben rájönnek , hogy magával a tarifarendszerrel van inkább a baj, így kihoznak egy új rendszert, ami a régi bizonyos hibáit kiküszöböli, cserébe létrehoz egy sor másik problémát.
2021. aug. 16. 06:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
70%

A szavazásnál kimaradt az a lehetőség, hogy "a régi is rossz volt, de ez még rosszabb".


Én például mostanában egyszer _csak_ IC pót- ill. helyjegyet szerettem volna venni - a menetjegyem már megvolt -, de sehogy sem sikerült. Mindig csak menetjeggyel együtt akarta adni, de még az sem látszott egyértelműen, hogy mi az, amit adni akar. Csak az ára alapján tudtam, hogy abban a menetjegy is benne lehet, hiszen 300 vagy 595Ft helyett 3000 valamennyibe került volna. Namost képzeljünk el egy külföldit hasonló szituációban - azzal simán kifizettetik mégegyszer a menetjegy árát...


Már 7-8 évvel ezelőtt is volt hasonló problémám, amikor kizárólag gyorsvonati pótjegyre lett volna szükségem, de ilyen lehetőséget akkor sem találtam az automatán. Kénytelen voltam elgyalogolni Kelenföldön az akkor még az állomásépületben működő jegypénztárba, meg vissza (szerencsére még volt bőven időm). Aztán valamikor később, 2-3 évvel ezelőtt már találtam olyan opciót az automatán, hogy "csak helyjegy" vagy "csak pótjegy", bár az is elég körülményes volt, kb. 10 percembe telt jegyenként, de végülis sikerült vennem, még visszaútra és más állomásról induló IC-re is. Most viszont megint nincs ilyen opció, vagy ha mégis, akkor igen jól elrejtették.


Továbbá az új rendszernél az is probléma, hogy nem a célállomást kel megadni először, hanem azt, hogy - az adott állomásról indulók közül - melyik vonattal utaznék. Akkor így hogy vegyem meg akár a menetjegyet is egy átszállásos utazásnál az egész útra? Vagy hogy vegyek bármiféle jegyet olyan vonatra, ami nem az adott állomásról indul?


Szóval elcseszték ezt, de nagyon. És biztosan belekerült néhány százmillió vagy milliárd forintba...

2021. aug. 17. 00:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim válasza:
Mért nem a máv alkalmazásba veszel jegyet? 🤔
2021. aug. 17. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 A kérdező kommentje:

#7 "Nem sokat automatázom egyébként, de ha éppen csak KP van nálam, akkor Pesten muszáj (vagy kerülhetem meg a fél Nyugatit, hogy találjak egy pénztárt)"


Illetve sokszor szükség van papír alapú jegyre, mert a cég csak azt fogadja el.

2021. aug. 17. 17:21
 9/14 anonim ***** válasza:
56%
Tudod hogy SZANDÉKOS ez a bonyolítás káosz , mert tudatos a a papír és kp alapu rendszerek modszerek leèpítése ? Digi tech online virtualis folyamatok a cél . Lejáratják omlasztják a megszokott dolgokat ,végtelenül megy a panasz erre tessék ott az okosalkalmazás erintesmentes kedvezőbb zöld . Újabb kényszerités
2021. aug. 17. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:

"Még szerencse, hogy nem volt rohadt drága!"


"Vegyen automatából jegyet, így 100%-kal olcsóbb!"


"Ennél az automatánál nincs sorban állás!"


"Hosszabb az élettartama, ha nem használják!"


"És mi lesz a 10% kedvezményemmel?!"


"De miért??"


Jelenleg ott tartok, hogy szerintem ki fogok tenni egy cetlit a fenti mondatokból véletlenszerűen választott felirattal, ha legközelebb sem fog egyik automata sem működni, amikor az egyik legnagyobb vidéki pályaudvaron járok. (Valójában működnek, hiszen tájékoztatnak arról, hogy nem működnek, vagy hogy éppen újraindítás alatt állnak.)

2021. szept. 19. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!