Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mobilalkalmazásban miért nem...

Mobilalkalmazásban miért nem lehet venni BKK vonaljegyet?

Figyelt kérdés
2021. dec. 1. 13:17
 1/7 anonim ***** válasza:
Mert még nem fejlesztették le...
2021. dec. 1. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
És ennek mi az akadálya?
2021. dec. 1. 14:32
 3/7 anonim ***** válasza:
2: amit már Montecuccoli is mondott a háborúval kapcsolatban... :))))
2021. dec. 1. 14:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Az akadálya az, hogy a papíralapú jegyrendszer nem alkalmas az időalapú használatra , így arra nem lehet átállni. Ezzel szemben a most elérhető , Nemzeti Mobilfizetesi Zrt. féle rendszer meg igazából időalapú, az pedig a jegyek átszállás utáni felhasználhatóságát nem tudja még kizárni , hiszen ahhoz a mostaninál komolyabb járműoldali infra és stabil, minden megállóban működő net kapcsolat kellene.


Tehát két rendszer nem tud jól működni párhuzamosan.

2021. dec. 1. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
És akkor a Volanbusz helyi járataira miért lehet vonaljegyet venni gond nélkül az appban?
2021. dec. 1. 23:13
 6/7 anonim ***** válasza:

Januártól állítólag jön az időalapú BKK jegy a mobilalkalmazásban.


[link]

2021. dec. 2. 00:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
5: mert a volánbuszon egy ADOTT viszonylatra veszed a jegyet, adott időpontban induló járatra.
2021. dec. 2. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!