Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mire számíthatunk október...

Mire számíthatunk október 27-től a győri fővonalon?

Figyelt kérdés
Már eddig se tudta a Volánbusz az elvárt szolgáltatást nyújtani, hisz a budapesti agglomerációs járatok számát csökkenteniük kellett, hogy az egyes vonal pótlását el tudják látni. Az utasok javát csak október 27-től kell buszra rakni. Mi lesz ebből?
2023. okt. 21. 11:38
 1/4 anonim ***** válasza:
77%
Mi lenne? Még több lemondott alap menetrend szerinti járat .
2023. okt. 21. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
53%
Káoszra. A 3-as metró felújítása se volt ennyire kaotikus, pedig azért ott is voltak érdekes helyzetek. Ráadásul a 3-as metró elvileg több utast szállít egy nap mint a MÁV összes vonata országosan. De a MÁV még egyvágányú közlekedéssel is nagyobb káoszt okozott, mi lesz itt teljes vágányzárnál...
2023. okt. 21. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
0%

A valóságban vagy amit kommunikálni fognak?

Mert ők ki fognak állítani egy bohócot aki majd elmondja: az utasok megértését kérjük, nagyon jól meg lett szervezve az autóbuszos pótlás, van elég autóbusz és buszvezető, a szakemberek jól haladnak a pályafelújítással, előre megyünk nem hátra, csúnya öbb stb...

A valóság pedig: káosz, folyamatos késések, tömegnyomor, kevés vagy akár kimaradó potlóbuszok, helyijáratokból még több kerül lemondásra stb...

Persze felelőse nem lesz ott fent ennek, majd kirúgnak egy két buszsofőrt, vasutast és meg is van oldva.

2023. okt. 21. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 Justinianus ***** válasza:

"Az utasok javát csak október 27-től kell buszra rakni."

Ez neked hogy jött ki?

Jelenleg óránként és irányonként négy vonat helyett kell a pótlást biztosítani, október 27-től pedig öt vonat helyett (+25%).

Ráadásul az ötödik vonat ugye a nemzetközi, amelyeken kevesebb az utasmennyiség mint az elővárosiakon, úgyhogy a szükséges többlet buszmennyiség inkább csak 10% körül lehet. Úgyhogy semmi nem lesz.

"Mert ők ki fognak állítani egy bohócot aki majd elmondja: az utasok megértését kérjük, nagyon jól meg lett szervezve az autóbuszos pótlás"

Miért, nem lett? Ha nagyon jól nem is, de jól. Ha gördülékenyen le lehetne bonyolítani pár busszal a forgalmat, akkor nem kellene vasút.

Igazából minél inkább szükséges a vasút, annál nagyobb a káosz. Néhányszor Ausztriában volt benne részem, a káosz ott kezdődik, amikor a Südbahn-on Bécs és Wiener Neustadt között az óránként 20 vonatot kell (kellene) rendkívüli helyzetben pótolni, ez itt pitsa.

2023. okt. 21. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!