Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mit gondoltok, Budapest...

Mit gondoltok, Budapest tömegközlekedése a legjobbak között van világszinten?

Figyelt kérdés
Persze lehet a 3-as metró elavultságával jönni, de szerintem a járatsűrűség mindenütt nagyon jó és alig vannak fekete foltok a városban, gyakorlatilag mindent lefed a tömegközlekedés.
2016. okt. 21. 22:54
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:

9:

A MÁV-Start-ot privatizálni kellene (nyilván utána is kapna némi támogatást, mert csak árbevételből nem lehet finanszírozni a személyszállítást), mert katasztrófa, de amúgy még mindig a budapesti elővárosi közlekedés az, amiben messze a legjobbat nyújtja, és nem azért, mert az jó lenne, hanem azért, mert a vidéki vonatközlekedés még annál is nagyságrendekkel jobb. Amúgy aggódok is a HÉV miatt, mert a BKV kezében ha nem is modern, de megbízható tömegközlekedési eszköz volt, na de a MÁV meg nem erről híres...


Amúgy vannak elvben tervek mindazokra, amiket írtál (5-ös metró, gödöllői HÉV összeköttetés), csak épp nem látszik, hogy a közeljövőben bármelyik is megvalósulna...

2016. okt. 24. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:

# 10:

ez le is maradt az üzenetemből. A járatok tisztaságára is jobban oda lehetne figyelni, illetve a balhés és az erős testszagú egyéneket jobban kellene szűrni (nem érdekel, ha van jegyük, legyen egy minimum, amit tartsanak is be)

2016. okt. 24. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim ***** válasza:
75%

#11:

Magyarországon a vasút eredetileg privatizált volt (1800-as években eleve így épültek ki), de csődbe mentek és az állam (MÁV elődje) vette át őket. A hibájukból érdemes tanulni, nehogy mégegyszer belefussanak (igen, én támogatatom a privatizációt, csak csinálják jól).

MÁV-Starthoz került a HÉV: azzal nincs baj.

Amiatt nem kellően pontosak, mert minden megy egy adott vasúti pályán. Emiatt is írtam, hogy tegyék külön pályára az IC/EC/EN/teherforgalmat (és plusszban a további távolsági forgalmat), így a jelenlegi pályát is tudják HÉV-esíteni (ezen felül, jobban ki lehetne egészíteni a metróval, ahol keresztezik egymást, ott közös megállót létesíteni és a menetrendjük is egymáshoz legyen igazítva [érdekes, de a 4-es metró is úgy épült ki, hogy nincs közös vasúti megállóra lehetőség, Újbuda Központnál]). Központi pályaudvart a repülőtérnél létre lehetne hozni és ha kell, akkor a távolsági buszokat is ki tudják oda költöztetni (egyben minden, már csak a metró hiányzik :) ) és ha kell, innen közvetlen kapcsolatot tudnak létesíteni a Keleti pályaudvarral.

5-ös mertó, M2-GHÉV összeköttetés igen már tervbe van véve, de jó kérdés, mikor lesz ebből valami. Hiába a BKK, egyedül csak a Budai fonódó villamost valósították meg (a 4-es metrót, jóval korábban kezdték el építeni). A többi terv is jó (M1-el kapcsolatos, bár én azt is, kijebb vinném), csak a megvalósításuk lehetnének jobbak (idáig felemásra sikerültek).

2016. okt. 24. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!