Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért divat ennyire a MÁV-ot...

Miért divat ennyire a MÁV-ot szidni? Az utóbbi időben rengeteg fejlesztést láthatunk, nem értem ezeket miért nem veszik észre?

Figyelt kérdés
Lépten nyomon azt látom, hogy valakinek semmi sem tetszik. Folyamatosan szidják a MÁVot, mintha minden egyes problémáról ők tehetnek. Sztem a rendszerváltás óta a legjobb vezetőség végzi a dolgát, a 30 év lemaradását nem lehet behozni pár év alatt. Vannak, akik klímás elővárosi vonatokért sírnak és nem értik meg, hogy lehetetlenség ennyi kocsiba klímát szerelni... ez csak egy példa, ezek mellett nem veszik észre a sok fejlesztést és az ésszerű gazdálkodás bevezetését

2019. júl. 20. 12:12
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
44%

Azért mert a MÁV kb 100 milliárdnyi közpénzt kap évente, és alig használják.


A 3-as metrón a napi utaszám több mint az összes MÁV járaton!

És nem 30 évvel van lemaradva a MÁV inkább 50 el.


Sokba kerül az adófizetőknek és még szar is


Ezért szídják.

2019. júl. 20. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 A kérdező kommentje:
Ezek sima közhelyek. Ezt hallom folyamatosan. 100 milliárdból nem lehet minden problemat megoldani, sot a töredékét sem szerintem. Főleg ekkora cégnél
2019. júl. 20. 12:24
 3/21 anonim ***** válasza:
29%

tőlünk nyugatra fura mód megtudták oldani hogy nagyából nulszaldósan müködjön a helyi vasut társaság-ok


és ugye ott a színvonal is magasabb.

Nálunk ez miért nem müködik?


Talán mert kilopják a pénz?

Talán mert nem szakszerüen írányítják a MÁV ot?

Talán mert nem racionalizálnak?(pl:Ott kell a vonat ahol van aki hazsnálja)

és még sorolhatnánk...

2019. júl. 20. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 anonim ***** válasza:
60%

"Ezek sima közhelyek."

Nem, ezek sima tények. Kevered a fogalmakat.

2019. júl. 20. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim ***** válasza:
71%
A fantasztikus fejlesztések után már nem 30 évvel van lemaradva a MÁV, csak monejuk 28-cal. Azon kívül, ha 45 fokban szertnél utazni valahova mondjuk a klíma nélküli elővárosi vonatokon, nyugtasd magad azzal, hogy lehetetlenség ennyi kocsiba klímát szerelni (nem az).
2019. júl. 20. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 anonim ***** válasza:
43%

Azért ennyire divat mert az embereknek nem jó semmise, tök mindegy mit csinálnak ugy is belekötnek valamibe.

És én is azt látom, hogy vasút az elmúlt években hatalmasat fejlődött, a legtöbb fővonal vadi új, vagy maximum pár éve felújított, szintúgy sok új állomás és megállóhely épült, az elővárosban több száz új motorvonat közlekedik, most jönnek a kiss-ek.

Viszonylag minden állomáson, korszerű utastéjékoztató rendszer van, ott az E-ticket, a MÁV app.


Mit akartok még? Most az legnagyobb probléma hogy néhány vonalon még szaladgálnak fecske bhv kocsik meg bz-k klíma nélkül? Mert a nagy dicső nyugati vasút társoságoknál nincsenenek hasonló kocsik, és vonalak, ja és ott mindenhol másodpercre pontosan közlekedik minden, az osztrák, német, francia, de még a svájci vasúton sem ritkák a 200-300 perces késések, és azért azt tegyük hozzá, hogy itthon sem mindennap késnek 300 percet a vonatok.


Az meg hogy nem jár óránként TGV Drégelypalánkra nem is baj, ebbe az országba teljesen fölösleges bármilyen gyorsvasút, egy végig 120-160km/h tempóban utazható fővonalak bőven elegek, azok pedig lassan készen vannak, előbb utóbb pedig lesz mozdony és kocsi is hozzá.

2019. júl. 20. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/21 anonim ***** válasza:
72%

A menetrendszerűség 13%-ot esett(82%->69%) feláras országos szegmensben(azaz a pót és helyjegyes IC-k) FEBRUÁR óta. Nem Nyugat-Európához, vagy Japánhoz, vagy az elmúlt 200 évhez képest, hanem idén február óta.


Az elővárosban és az országos szegmensben 10%-ot romlott a menetrendszerűség szintúgy idén FEBRUÁR óta!


Nemhogy nincs behozva semmi, hanem ólomkacsa módjára zuhanás van.

2019. júl. 20. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 anonim ***** válasza:
55%
Mert szidni mindig divat, mindegy mit csak lehessen.
2019. júl. 20. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 anonim ***** válasza:
37%

#6


"120-160km/h tempóban utazható fővonalak bőven elegek, azok pedig lassan készen vannak"


1 db van, amit 2004-ben adtak át, az pedig a Budapest-Hegyeshalom vasútvonal Tata-Almásfüzítő, illetve Komárom-Hegyeshalom szakasza.


De amúgy is kevés/versenyképtelen autópályával párhuzamosan futó szakasz 140km/h alatt, de ezt átlagban még a Railjet sem hozza. Mindössze 111,53km/h-t a leggyorsabb! vonalon.

2019. júl. 20. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:
65%
Direkt azért írtam ezt a tartományt, lassan az összes fő vonal 120 km/h, de ezek a vonalak is 160km/h-ra alkalmasak, csak az ETCS2 még nincsen kiépítve ami ténylegesen lehetővé is teszi ezt a sebességet.
2019. júl. 20. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!