Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Kezdem azt érezni, hogy...

Kezdem azt érezni, hogy kikészít az egyetem, tanács?

Figyelt kérdés
Elsős vagyok és jogi egyetemre járok. Szeretem a jogot tanulni és még van hátra 5 vizsga a 9-10 ből. Az agyam kezd bekrepálni, besűlni, egyre nehezebben megy a tanulás.
2012. jan. 6. 15:38
 1/9 anonim ***** válasza:
79%
Nem kell annyira komolyan venni. Korlátozni kell előre a napi tanulási időt, ahhoz kell igazítani az elsajátítandó anyagot, és nem fordítva. Ezen túl félbe kell szakítani időnként a tanulást a napon belül is, és kell a vizsgák menetének függvényében legalább heti 1-2 szabadnapot hagyni, leginkább a vizsgákat követő napokat. Én már régen jártam egyetemre és vizsgákra, de én általában a napi kétszer három órát nem haladtam meg (pl. 9-12, 15-18), és a déli szünetben egy kis mozgásra is szakítottam időt.
2012. jan. 6. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
79%
Én is joghallgató vagyok, csak levelezőn, nekem még 4 vizsga, a legfontosabbak, én is teljesen ki vagyok készülve, nehéz, mellette munka, ha elkezdek tanulni rám tör a sírógörcs, én aztán megértelek...:S Ha gondolod írhatsz privátot.:)
2012. jan. 6. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 bensdorp ***** válasza:
75%
Az első válaszoló bizonyára nem egy túl nehéz egyetemet végzett... A doktori címet adó egyetemeken napi 6 óra tanulással egyenes ágon repülsz is. :D 12 már lehet elég, ha jó képességű vagy.
2012. jan. 6. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Jogi egyetemet végeztem.
2012. jan. 6. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%