Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Dékáni méltányossági kérelem...

Dékáni méltányossági kérelem elbírálása mennyire szubjektív, mi alapján határoznak?

Figyelt kérdés

Szégyen, nem szégyen, sajnos igénybe kell vennem ezt a kérelmet, ugyanis 3-szor vettem fel egy kurzust, sikertelenül teljesítettem az utolsó lehetőségem is. Végző hallgató vagyok, a tavaszi félévben szerettem volna végezni.


Szégyenlem, hogy így alakult, és félek, hogy kicsapnak.


Igénybe veszem a méltányossági kérelmet. Milyen esélyeim lehetnek?



2016. jan. 28. 15:00
1 2 3
 21/24 A kérdező kommentje:
Szia ! Jól alakult, elfogadták a kérelmet és a vizsga is sikerült. Több csoporttársam nyújtott be kérelmet, mindenkinek elfogadták. Hasonló cipőben jársz?
2019. máj. 17. 20:49
 22/24 Bakos G. Bence válasza:
Sajnos sikerült túllépnem a nem teljesített tárgyaknak a maximális számát. De volt egy csoporttársam, aki már tavaly nyújtott be emiatt kérelmet, és különösebb indoklás nélkül elfogadták. Szóval, reménykedek. Egyszer mindenki lehet hülye...
2019. máj. 18. 00:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/24 A kérdező kommentje:
Sajnálom, persze ez előfordul...nem nehéz nem teljesíteni egy-egy vizsgát, vagy túllépni a határidőket és amiatt felkészületlenül megjelenni v. meg sem jelenni..:D Szóval könnyen el lehet "csúszni"...Nekem az volt a problémám, hogy egy tárgyat harmadszori felvétel során sem teljesítettem, igazából be sem mentem a vizsgákra (jobban jártam volna, ha adott félévben fel sem veszem a tárgyat), de a vizsgalehetőségek számát (ha jól emlékszem maximum 6-szor lehet elmenni egy tárgyból vizsgázni?...) nem maxoltam ki, 2-szer mentem.. Lényegében erre hivatkoztam..Suli mellett öneltartó voltam, azt is beleírtam a kérelembe, hogy a tanulás melletti munkavégzés is akadályozott a tanulásban. Tömören ennyi.. Szépen fogalmazd meg Te is, sok sikert! Remélem összejön!
2019. máj. 18. 10:26
 24/24 Bakos G. Bence válasza: