Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Debrecen biomérnöki vagy Pécs...

Debrecen biomérnöki vagy Pécs gyógyszerészeti?

Figyelt kérdés

Jelnleg biomérnök vagyok Debrecenben, de nem tudom megéri -e maradnom. A gyógyszerészeket jobban elismerik és jobbak a munkalehetőságeik, fizetésük.És nem mindegy miért tanulok 5 és fél évet:/ Ez bánt a biomérnökivel kapcsolatban. Egyébként maga a szak tetszik!

Viszont kellene tennem a kémia (65%) emeltem mellé még egy elég jó bioszt, hogy sikerüljön. Megéri ? Mit tennétek a helyemben?



2017. szept. 29. 23:07
 1/8 anonim válasza:
90%
A Pécsi oktatás remek én csupán ajálni tudom:)
2017. szept. 29. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
40%
Én most pattantam a DEről, egyszerűen utáltam! Szerintem egyébként össze sem lehet hasonlítani a 2 szakot, a gyógyszerészet magasan vezet! Lépj, jobban megéri azt tanulni! :)
2017. szept. 29. 23:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat:) Az a bajom főleg a szakkal, hogy megkérdezik minek tanulok és kapásból kapom, az "uh" megjegyzéseket. Meg hogy ezzel el fogsz tudni helyezkedni? Tudod egyáltalán mit fogsz csinálni?

Ezek a kérdések igencsak elszomorítanak.

Magát a kémiát imádom, és a biológiát is. Szeretném magasra emelni a lécet, sajnos nagyon alábecsültem magam amikor nem vállaltam be a biosz emeltet.

A szakot én nem szeretném szidni, nagyon jó tanárokat kaptam, meg a csoporttársakat is megszerettem mostanra, de még is érzem belül, hogy valami nincs rendben.

Ment a zöld kéz!! És ha esetleg van még valakinek véleménye azt tényleg nagyon szívesen fogadom!!

2017. szept. 29. 23:48
 4/8 anonim ***** válasza:
10%

Amíg nem tudod behatárolni a belső feszültséged okait, addig nem biztos hogy lépned kell!

Én biztos nem más véleménye alapján döntenék.

Debrecenben jobbak az elhelyezkedési lehetőségek - szerintem.

2017. szept. 30. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
82%