Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Szerintetek ez milyen bizonyít...

Szerintetek ez milyen bizonyítványnak számít 5. osztályban? Nagyon gyenge?

Figyelt kérdés

Irodalom:4

Nyelvtan:3

Történelem:4

Matematika:3

Német nyelv:5

Természetismeret:4

Töltelék tárgyak mind:5


Szerintetek ez mennyire rossz? A most 6.-as kisfiam egyszerűen egy örök lázadó. Tudna ennél lényegesen jobban is tanulni, de egyszerűen soha nem akart beállni a sorba..Mit tudnék vele csinálni? Sajnos a magatartásával is sokszor voltak már problémák..



2022. okt. 26. 22:23
1 2
 11/15 NTBS ***** válasza:
100%
Iskolától függ. Ha egy megyeszékhelyi elismert iskola, akkor jó. Ha egy szegény vidéki általános iskola, akkor a jövője lesz veszélyes nyolcadik után, mert akkor gyengécske. Én tanár vagyok.
2022. okt. 27. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:
75%
Mik számítanak töltelék tárgynak? Ének, rajz, tesi, infó? Lehet, hogy ezek közül valamelyik az, ami kifejezetten érdekli.
2022. okt. 29. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:
80%
Nem értem a 6-os miért lett ennyire lehúzva. Ez egyáltalán nem egy rossz bizonyítvány. Lehet egy nagyon jó német-tesi tanár lenne ebből a gyerekből, vagy urambocsá egy tehetséges énekes. Akkor teljesen mindegy, hogy milyen matekból, soha a büdös életben nem fogja használni, ezt kéne, ha nehezen is, de felfogni, vagy legalábbis elfogadni, s akkor kevesebb lenne a szorongó, depressziós, szenvedélybeteg fiatal/fiatal felnőtt. Ez a gyerek gondolkodik jól.
2022. okt. 29. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:
100%