Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Miért vagyok motiválatlan? Mi...

Miért vagyok motiválatlan? Mi segíthetne ezen?

Figyelt kérdés

Másodéves orvostanhallgató vagyok. A téli vizsgaidőszak óta nem tudom hogyan kezdjek a tanulásba. Rengeteget készültem anat szigóra, de olyan vizsgáztatót kaptam aki mindenben is a hibát kereste, konkrétan nem hagyta hogy egy mondatot magamtól elmondjak, emiatt persze a vizsgám sem sikerült jól, és teljesen azt érzékeltette hogy semmit sem tudok. Emiatt teljesen elkeseredtem hiszen tényleg rengeteg munkát, időt és energiát fektettem bele. Próbáltam összekapni magam, és a mostani tárgyakra koncentrálni, de ahogy közeleg a vizsgaidőszak annál inkább stresszelek és emiatt a tanulásra sem tudok koncentrálni. Aztán ha ráveszem magam akkor pedig hamar elvesztem a motivációmat:(

Nektek van/volt bármi rutin, vagy valami ami segít/segített ezen átlendülni?



2023. ápr. 14. 09:57
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Nekem ugyanez volt, csak más egyetem, más szak. Ösztöndíjas voltam 5 feléven keresztül, soha nem voltam rossz tanuló, bejártam minden órára, jegyzeteltem, tanultam.


Viszont több tanárnál is hasonló tapasztalatom volt, kihúzom a tételt szóbelin, elkezdem mondani, erre belekérdez a tanár és csak mondja mondja, majd ilyet szól hogy javító vizsgán találkozunk. Elmentem a javítóra és ugyanez történt, gyakorlatilag esélyem se volt hogy végigmondjam a tételt, pedig rendesen felkészültem, de olyanokat kérdezett amik csak részben érintették a témát, de még előadáson se hangzott el tőle a válasz. (tudom, mert mindegyiken ott voltam és van amit fel is vettem).


Egyik gyakorlaton pedig kérdeztem valamit, erre azt a választ kaptam, hogy "aki nem figyel arra amit tanítok az mit keres itt egyetemen", közben annyit szerettem volna hogy gyakorlaton az egyik részt magyarázza el, 2 perc se lett volna állítom...