Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Mennyi idő alatt tudnék...

Mennyi idő alatt tudnék megtanulni angolul?

Figyelt kérdés

Teljesen kezdő vagyok, még sosem tanultam angolul.


Mennyi időbe telne eljutni mondjuk C1-es szintre?


De nem is szeretnék ilyen szinteket írni, nekem ezek a céljaim konkrétan:


-Majdnem olyan választékosan tudjam kifejezni magamat angolul, mint magyarul, és majdnem hogy olyan gyorsan

-Megértsem könnyedén, erőlködés nélkül a filmeket/sorozatokat, és a könyveket, esetleg a regényeket is, tehát a szótárt csak ritkán kelljen elővenni


Mennyi időbe telne ez, hány óra/év tanulás szükséges ehhez nagyjából egy átlagos képességgel rendelkező egyénnek, arra vagyok kíváncsi.


Naponta 1 órát tudnék szánni a tanulásra, hétvégén 2-3 órát is akár. Magántanárhoz is eljárnék, heti 1 órát vennék tőle.


Köszönöm a segítséget!


2020. jan. 8. 18:12
 1/5 anonim ***** válasza:
Szóval lényegében anyanyelvi szinten szeretnél megtanulni. Nem lehet válaszolni a kérdésedre, mert a fejlődésben igen nagy szerepet játszik a tehetség. Vannak olyanok, akik soha az életben nem tudnak eljutni még B2-ig sem, másoknak 16-17 évesen megvan a C1. Az "átlagos képesség" nehezen megfogható. Hogy mégis mondjak valamit, keresdd fel valamelyik elismert nyelviskola honlapját, ott leírják, hány órás nyelvtanfolyam vezet el az adott szintig.
2020. jan. 8. 18:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Milyen gyorsan jegyzel meg dolgokat?


Én iskolában tanultam 4 évig (német mellett)

Nem jártam magántanárhoz, de sikerült megtanulom angolul, használd tanuláshoz a Duolingo appot, vagy valami szótár appot, ami kiejti a szót.

2020. jan. 8. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Nem olyan gyorsan jegyzem meg, sokszor át kell ismételni, és több idő kell, mire bevésődik.


Igen, anyanyelvi szinten szeretnék igazából, az a cél.