Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Ki hány órát tanult naponta...

Ki hány órát tanult naponta egy adott nyelvet?

Figyelt kérdés
2020. máj. 26. 12:00
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Nekem egy nyár alatt lett A1-ről erős B2 az angolom, 13 évesen. Onnan már gyerekjáték volt a C1 középiskolában. Gyakorlatilag egész nap tanultam. Folyamatosan filmeket, sorozatokat néztem, angol és magyar felirattal váltogatva, állandóan megálltam és szótáraztam, nyelvtankönyvet olvasgattam (Dohár Péter). Szerintem napi 10 órát minimum az angollal foglalkoztam. Sajnálom, hogy dolgozni kell, tök szívesen megtenném ezt a spanyollal :D Most 10 év múlva angol nyelvtanár vagyok.
2020. máj. 26. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
84%

Ahogy a műegyetemen mondta a rektor az évnyitón a hatvanasok végén, a tehetség és a szorgalom szorzata számít. Egyik sem lehet nulla, de bármelyik lehet kicsi, ha a másik nagy.


De azt nem csodálom, hogy a kutyának se tetszett, amit írtál, mert a munka belefektetése ma már senkinek sem tetsző ötlet, és ráadásul jönnek a sárkányfűárusok, miszerint elég egy játékot játszani, és anyanyelvi szintr ejut vele az ember.

2020. máj. 30. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Én naponta 3-4 órát foglalkozom az angollal. Ebből 2,5 óra angol sorozat/film nézése angol felirattal vagy angol youtube videók nézése. Szoktam szókártyákat gyártani, ezekkel bővítem a szókincsem. Vannak nyelv könyveim, segítségükkel még többet tanulok. Készülök a B2-es vizsgára.
2020. máj. 30. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
100%