Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Francia! Valaki leellenőrizné...

Francia! Valaki leellenőrizné ezt nekem?

Figyelt kérdés

"J’habite à Budapest depuis 2 ans parce que j’ai choisit un université se trouve à Budapest. Donc, à vrai dire je manque mon ville d’origine parce que je n’ai pas trouvé des amis à Budapest déjà. Aprés la lycée presque tous a décidé de quitter cette ville et comme ça rester en contact avec les autres a devenu plus difficile.


J’espère que je pourra trouver des amis tels biens que j’avais eu au cours des années à la lycée."


Köszönöm előre is.



2017. ápr. 2. 21:05
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
76%

J’habite à Budapest depuis 2 ans, parce que j’ai choisi une université qui se trouve ici. A vrai dire, ma ville natale me manque, parce que je n’ai pas trouvé encore d' amis à Budapest. Après le lycée, presque tous mes amis ont décidé de quitter cette ville, et ainsi, rester en contact avec les autres est devenu plus difficile.


J’espère que je pourrais trouver autant d'amis que j’avais eu au cours des années du lycée."

2017. ápr. 3. 08:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim válasza:
0%

Kicsit javitva:)


J’habite à Budapest depuis 2 ans, parce que j’ai choisi une université qui se trouve ici. Franchement ma ville natale me manque, parce que je n’ai déjà trouvé d' amis à Budapest. Après le lycée, presque tous mes amis ont décidé de quitter cette ville, et ainsi, rester en contact avec les autres est devenu plus difficile.


J’espère que je pourrais trouver autant d'amis que j’avais eu au cours des années du lycée."

2017. ápr. 4. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 anonim ***** válasza:

Franchement = őszintén.

Je n'ai déjà trouvé = én MÁR nem találtam - ennek semmi értelme a mondatban.

2017. ápr. 4. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 A kérdező kommentje:
Mindkét friss hozzászólást Te írtad?
2017. ápr. 4. 23:21
 5/21 anonim ***** válasza:
78%
Aki tegnap 08:16 -kor írt, és javította, azok a jó modatok. amugy az az illető 80% -ban hasznosz válaszokat ad... ezt írják :D
2017. ápr. 4. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 A kérdező kommentje:
Ismered? :D
2017. ápr. 4. 23:32
 7/21 anonim ***** válasza:
78%

Igen. Tőle nagyon jól lehet tanulni , érdemes feltenni a kérdéseket, segítség kérést.

Üdv jó pihit, további jó tanulást!

2017. ápr. 5. 00:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 anonim ***** válasza:
41%

J’habite à Budapest depuis 2 ans, parce que j’ai choisi une université qui se trouve ici. A vrai dire, ma ville natale me manque, parce que je n’ai pas ENCORE TROUVÉ d'amis à Budapest. Après le lycée, presque tous mes amis ont décidé de quitter cette ville, et ainsi, rester en contact avec les autres est devenu plus difficile.


J’espère POUVOIR trouver autant d'amis que j’avais eu au cours des années du lycée."


Így jobb lenne szerintem, amúgy ezen a két apróságon kívül jó.

2017. ápr. 5. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 anonim ***** válasza:
41%

Talán még annyit, hogy kicsit egyértelműbb legyen, és ne legyen kisebb kavarodás se Budapest meg a szülőváros között:


ehelyett: presque tous mes amis ont décidé de quitter cette ville


így: presque tous mes amis ont décidé de quitter notre ville d'origine

2017. ápr. 5. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:
Soha nem értem a lepontozást, amikor csak helyesbítek valamit jószándékból, hogy teljesen jó lehessen az adott dolog, amit a kérdező kér/kérdez.
2017. ápr. 6. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!