ELTE-ÁJK vélemények?

Figyelt kérdés
Lassan itt van a felvételi eljárás elindításának az ideje és tájékozódni szeretnék az intézménnyel kapcsolatban. Jelenleg is diák vagyok a felsőoktatásban (nappali tagozaton), viszont a jogot már levelezőn szeretném elvégezni, munka mellett. Tudom, hogy sokat kell tanulni majd, abban is biztos vagyok, hogy nehezebb lesz mint most (gyógypedagógián 2 szakirányt viszek egyszerre). Jelenlegi hallgatóktól szeretném kérdezni, hogy milyen véleménnyel vannak az iskoláról, illetve a levelező tagozatról magáról? Mennyire tudnak egyensúlyozni a munka és a tanulás között? Pedagógusként annyi előnnyel rendelkezem, hogy ugyan úgy lesz őszi/téli/tavaszi szünetem, amikor tudok a vizsgákra is jobban készülni. De mégis feltenném az idétlen kérdést, hogy előre láthatólag mennyire lesz gyilkos menet? Illetve a könyvekkel kapcsolatban is tudni szeretném, érdemes-e megvenni őket, vagy ajánlott inkább csak kölcsönözni? Ha meg kell venni, honnan tudnám nem horribilis áron beszerezni őket? A válaszokat előre is köszönöm!:)

2020. dec. 6. 13:53
 1/3 anonim ***** válasza:
12%

Jó.

Egy ügyvéd

2020. dec. 6. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%

A legerősebb jogi képzés az országban az Elte-n működik. Dolgozni is el tudsz menni mellette, hiszen nem vagy bent egész nap.

Csak ajánlani tudom.

2020. dec. 9. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%