Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Nyelvek » Nyelvkönyvek angolra és németre?

Nyelvkönyvek angolra és németre?

Figyelt kérdés

Angolul B1 szinten olvasok, viszont a nyelvtan az nem megy nekem, szavak alapvetően mennek

Németben kezdő vagyok, se szavak, se nyelvtan. Örülnék, ha egy könyv tartalmazna középfokig megfelelő anyagot. Jó lenne az is, ha két könyvet ajánlotok, és az egyik nyelvtanról, a másik szavakról szól


Angolul és németül is egyedül tanulnék. Köszönöm!



nov. 25. 18:33
 1/6 anonim ***** válasza:
67%
Angolból Dohár Péter Kis angol nyelvtan című könyvét szerezd be.
nov. 25. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Köszi! Amúgy ez az egyik amit már láttam előző kérdéseknél, németből meg

TSCHIRNER, ERWIN

Lextra: Német szókincs - A leggyakoribb szavak tematikus gyűjteménye

És

Német nyelvtani ABC gyakorlatokkal - + 44 teszt (letölthető megoldásokkal)

Ezt. Jó döntés lenne?

nov. 25. 20:02
 3/6 anonim válasza:
59%
A német nyelvtani ABC szerintem a nyelvtan elsajátításához nagyon jó. Több német tanárom is ajánlja és tanít is belőle. A többi könyvről nem tudok sajnos nyilatkozni.
nov. 25. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

Miért akarod feltalálni a nyelvtanulást te magad? Fel van az már találva. Nyelvkönyvek, úgy hívják őket. Azt kérdezd, hogy azok közül melyikeket ajánljuk.

Angolból az Oxford University Press kiadványai mind megbízhatóak, amelyik szimpatikusabb, azt válaszd, vagy amelyikhez egyszerűbb hozzájutni: szerezd be hozzá a hanganyagot is, a megoldókulcsokat is, és oldd meg a feladatokat a könyvben is, a munkafüzetben is, hogy minden készséged párhuzamosan fejlődjön, ne csak "a nyelvtan" meg "a szókincs".

nov. 25. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim válasza:
66%