Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Nyelvek » Milyen filmet nézzek angol...

Milyen filmet nézzek angol nyelven, ha gyakorolni szeretném a nyelvet és még nagyon kezdő vagyok?

Figyelt kérdés
2011. máj. 1. 19:41
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
88%
Amilyen tetszik neked. Ha szereted a filmet/sorozatot, sokkal jobban figiyelsz rá. Ajánlom, hogy nézd meg először magyar felirattal, utána angollal.
2011. máj. 1. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim válasza:
90%
Egyetértek az elsővel.Magyar felirattal nézd és érdekeljen.Szerintem még fontos,hogy angliai angol legyen először.Azt tanulod órán..az irodalmi angolt..és elsőre azt is nehéz lesz megérteni.Az amerikai angol más,más kifejezések vannak és jobban hadarnak..sokszor a nyelvtant is össze-vissza használják..
2011. máj. 1. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
87%

esetleg ha van valami film amit sokszor láttál és tudod miről van szó akkor angol szöveg angol felirat

úgy lehet a legjobban tanulni , csak ha kezdő vagy akkor nem értenél valami ismeretlen filmet

2011. máj. 1. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 A kérdező kommentje:
Esetleg tudtok ajánlani angliai angolul beszélő filmet? Hogyan tudom megállapítani hogy angliai nem amerikai.
2011. máj. 1. 20:40
 5/16 anonim ***** válasza:

[link]

Itt úgy tudom brit sorozatok, filmek vannak.

Amit én ajánlok, Ki vagy doki. Azt nagyon jól értettem főleg David Tennant-tal.

2011. máj. 1. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim válasza:

[link]

amúgy még úgy tudod kiszűrni őket,ha ezek nem érdekelnek,hogy a leírásban nézd meg milyen film.oda szokták írni,hogy angol vagy amerikai film.

2011. máj. 1. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
42%