Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Szokások, etikett » A reklámokban miért mindig...

A reklámokban miért mindig gyerekek eszik az édességet?

Figyelt kérdés
Vagy a felnőttek tényleg nem esznek Danoninót meg Nutellát meg ilyesmiket?
2010. szept. 10. 16:48
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
100%
aki tanult marketinget az tudja ,hogy két tuti módszer van a reklámokban, a gyerekek és a kisállatok :)
2010. szept. 10. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
100%
16:53 Ebben van igazság:D
2010. szept. 10. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
100%
A célközönség a gyerek, de a szülőt fogja nyaggatni, hogy vegye meg! A felnőttek nagy része fogyózik, úgyhogy nem vesz magának édességet!!! Szupermarketekben hol van a legtöbb nasi? A kassza mellett, hogy amikor odaér a már nyűgös gyerekkel a szülő, tuti hogy elkezdjen nyafogni egy csokiért, ha addig a szülő el is tudta kerülni az édességes pultot! Marketing.
2010. szept. 10. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
100%
Mert a szülőnek is szól a reklám! Ha a gyereke nem azzal kezdené véletlenül a beszédet, hogy KÉREK DANONINOT! Akkor már így kimondatlanul is tudja, mire vágyik az a gyerek...:)
2010. szept. 10. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 A kérdező kommentje:
És a felnőttek nem is vágynak Danoninóra? :O
2010. szept. 10. 17:27
 6/16 anonim ***** válasza:
100%

Hát én nem vágyom a Danoninora, ellenben a Nutellára mindig.


24/L


Egyébként marketingfogás. És feltűnt, hogy mindig este vannak édességreklámok? Amikor otthon tuti nincs semmi, és borzasztóan meg tudod kívánni.

2010. szept. 10. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
100%
Pedig egy danoniono igazán férfias adag
2010. szept. 10. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
100%

Azért, mert a gyerek a célcsoport, ha fiatal felnőttel reklámoznák, nem vennék annyian, mert igaz, hogy attól a gyerekek is szeretik, de a szülő nem fog a boltba rohanni érte, mert nem gyerek volt a reklámban.


És ha nem gyerekkel reklámozzák, a kisgyerekben is kevesebb a motiváció. Mert miért akar az a gyerek olyan csokit enni? Mert a tévében a gyereknek VAN ezért neki is kell. Először nem az íze miatt akarja megkóstolni, mivel nem is evett még, nem is tudja, hogy milyen finom. Csak úgy érzi, ha neki nem vesznek, kimarad valamiből, amit a tévében lévő gyerek megkapott.


Sima marketingfogás, tényleg. Ugyanúgy, mint az újságosnál is hol vannak a gyerekmagazinok? Egy 4-5 éves kissrác arcmagasságában. Hogy rögtön meglássa a gyerek a rajta lévő színpompás mesefigurákat.

2010. szept. 11. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 A kérdező kommentje:
De én azt nem értem végülis,hogy miért a gyerekek a célcsoport :S
2010. szept. 11. 12:25
 10/16 anonim ***** válasza:
A 12:23 szreintem tökéletes elmagyarázta miért a gyerek a célcsoport
2010. szept. 11. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!