Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Szokások, etikett » A reklámokban miért mindig...

A reklámokban miért mindig gyerekek eszik az édességet?

Figyelt kérdés
Vagy a felnőttek tényleg nem esznek Danoninót meg Nutellát meg ilyesmiket?
2010. szept. 10. 16:48
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:
A gyerek az elsődleges célcsoport, de ha már az a birka szülő a gyerek kívánságára, vagy csak 'saját hirtelen megvilágosodásából' vesz a gyereknek, hát nem meg fogja ő is kóstolni otthon...Aztán egyre több fogy, persze csak a gyereknek veszik továbbra is:) Ez így működik! Nutellára rászokott felnőttek már létezhetnek Mo-n is. Mondjuk izlések és pofonok...
2010. szept. 11. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 A kérdező kommentje:
De az egyáltalán hogy jutott bárkinek eszébe, hogy a gyerekek jobban szeretik a pudingot / Nutellát, mint a felnőttek? Vagy ez tényleg így van?
2010. szept. 11. 13:25
 13/16 anonim ***** válasza:
100%

Igen. Nem találsz olyan gyereket, akit ha megkérdezel, hogy szereti - e a Nutellát, rávágná, hogy nem. Viszont felnőttből találhatsz ilyet, ott van pl. én anyukám is.


De nem is az itt a lényeg feltétlenül, hogy jobban szereti a gyerek, vagy nem.


Anyuka MAGÁNAK nem biztos, hogy megvenné, még akkor sem, ha annyira szereti, mint gyerekkorában, de a GYEREKÉRT MINDENT.


Érted?

2010. szept. 11. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 A kérdező kommentje:
Aha :) Köszi
2010. szept. 11. 15:56
 15/16 anonim ***** válasza:
Nem mindig gyerekekkel reklámozzák, ott van pl a maxi king, meg az amikor a csaj bontja ki a csokit és a fickóról meg úgy jön le a ruha, amikor meg beleharap akkor összeesik a srác. Nem jut eszembe hogy pontosan minek a reklámja.
2010. szept. 12. 07:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 A kérdező kommentje:
Jaja,igaz :)
2010. szept. 12. 09:10
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!