Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Valláskritika » A darwini evolúció nem cáfolta...

A darwini evolúció nem cáfolta meg már a kereszténységet? Hogyan kell elképzelni a fejlődést és a teremtést, és az eredendő bűnt? Evolúció szerint nem lehetett Ádám és Éva. Vagyis a kártyavár összedőlt.

2021. jan. 16. 15:02
❮❮ ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... ❯❯

"Figyelj. Minap a tudósok bemondták, hogy lehet dinó csontokat találnak a Holdon. Szerinted a tudomány hiteles ezek után? Cikket is tudok neked linkelni"

Linkeld.

2021. jan. 22. 16:23
 92/188 Pombe ***** válasza:

Hohó!

Ha te megmutatod a tiédet, akkor én is az enyémet... :)

2021. jan. 22. 16:49
 93/188 Pombe ***** válasza:

@91

Jaj.. azt hittem... bocsi... :)

2021. jan. 22. 16:49
2021. jan. 22. 22:42
Nekem csak az a fura ebben az elgondolasban, hogy amikor becsapodik egy ilyen aszteroida, szaz meg ezer meg millio hirosimai atombomba erejevel, akkor vajon mi maradhat abbol a csontbol, amelyet olyan pillanatnyi erohatas er, amely kepes elszakitani a legkoron keresztul a bolygonktol azt a csontot? Es vajon mit okozhat vele a masik bolygon torteno landolas? Ahhoz valami irdatlan szerencsesorozatra lenne szukseg, hogy epsegben atveszelje mindezt az a csont.
2021. jan. 22. 23:09
 96/188 Anahystor ***** válasza:

"Figyelj. Minap a tudósok bemondták, hogy lehet dinó csontokat találnak a Holdon. Szerinted a tudomány hiteles ezek után? Cikket is tudok neked linkelni."

Figyelj, tanuld meg elolvasni, amit írnak, vagy az információt ne torzítsd el, ha tovább adod!

Nos ugye vannak belinkelt cikkek.

Első cikk:

"A világ vége című könyvében Peter Brannen ..." (verietyinfo.com)

"Peter Brannen is an award-winning science journalist ..."

Tudományos ÚJSÁGÍRÓ(!!!), éppenséggel nem tudós, és ne keverjük a könyvet amit egy újságíró ír össze egy a szakterületéről szakcikket megjelentető tudóssal szaklapban megjelent publikációjával.

Második cikk (origo.hu)

Hivatkozik az IFLscience portálra, ami hivatkozik ("But back to the dinosaurs. As writer Peter Brannen explains in his book The Ends of the World") az előbb említett könyvre.

De hol vannak itt a tudósok???

(Mondjuk név szerint, aki ezt az ötletet kigondolta!)

2021. jan. 23. 00:13
 97/188 Anahystor ***** válasza:
Nem a tudomány hiteltelen, hanem te!
2021. jan. 23. 00:14
 98/188 Pombe ***** válasza:

@87

Behúztál a csőbe... :D

Körberöhögtelek, és most bocsánatot kell, hogy kérjek. Azt hittem, hogy valami vérkomoly kutatási eredményt akarsz a tudomány nyakába varrni...

Ez csak egy szórakoztató agyalgás. Bevallottan, tehát nincs hitelrontás, hacsak azt nem tartjuk hitelrontásnak, hogy hülyét csinál magából néhány ember... De alkalmasint megéri. Azért a tudományt is hús-vér emberek művelik, akik néha szeretnek feltűnősködni, szeretnek sok pénzt keresni... csak azért nem mindegy, hogy milyen áron.

Nézd! Végül is nem lehetetlen a dínódolog... Az már nagyon régi elképzelés, hogy a Marson előbb alakult ki az élet, mint a Földön, de egy nagyobb becsapódás onnan mikroorganizmusokat lökött ki az űrbe, és ezek termékenyítették meg a Földet is, vagyis mi is bizonyos értelemben marslakók vagyunk itt a Földön. Ami bizonyos, hogy a Marson előbb jelenhettek meg az élet kialakulásának feltételei (előbb volt nagyobb mennyiségű víz, egyéb viszonyok is előbb rendeződtek...stbstb), de a Marson utána sokkal gyorsabban is romlottak a feltételek, így...

Visszatérve a dinó ügyre, szóval bárki, aki kicsit továbbgondolja ezt a mikroorganizmusok a bolygók között ide-oda repülgetnek tézist, és belendül a fantáziája, akkor persze hogy eljut a dínócsontokhoz is. Ugye ebben az esetben gyakorlatilag mindenféle más élőlénymaradványok is átrepülhettek a Holdra, vagyis ebből is látszik, hogy szenzációskodás van a dologban, hiszen a jónép a dinoszauruszokért rajong, és nem a baktériumfosszíliákért, megkövesedett fadarabokért... :D

De azért tessék észrevenni, hogy még ilyenkor is van határ! Nem fogja a tudomány azt feltételezni, hogy a Holdra a dínókori eltűnt emberi civilizáció szenzációs építményeinek darabjai, vagy a gyíkemberek csontváza is átrepült!

Persze hogy előfordul, hogy a kutatóintézet igazgatója hörögve összehív értekezletet, ahol izzadó homlokkal bejelenti, hogy már megint a béka segge alatti támogatást kaptak, tehát sürgősen találjanak ki valami nagy plebszfigyelmet felkeltő eredményt, mert az intézettel szemben lévő UFO relikviákat áruló kiskereskedelmi boltba már több újságíró megy be, mint hozzájuk...

És ilyenkor elképesztően fárasztó marhaságokat képesek publikálni, és totál értelmetlen dolgokat kutatnak... lásd brit kutatók.

Nekem most ez tetszett nagyon: [link]

Idézve: "És valójában nem is a nők feneke érdekes, hanem a gerincük hajlásszöge!"

És ott van egy gyönyörű gömbölyded hátsó. Csak annyit kell tennünk, hogy a képet annyira tekerjük fel, hogy a lánynak csak a popsija látszódjon, és a dereka ne. És az állítást azonnal minden férfi ott helyben maga fogja cáfolni. Az a popsi csak úgy önmagában is totálisan elbűvölő látványt nyújt. Elképzelem azt a néhány 30/40/50 éves férfikutatót, amint bambán ott ücsörögnek egy ilyen bikinis csaj popsiját bámulva, és úgy érzik, hogy nekik kutatásra van szükségük ahhoz, hogy eldöntsék, tetszik-e nekik csak maga a női fenék.

Idézet: "a jelenség magyarázata abban rejlik, hogy a vadászó-gyűjtögető társadalmakban előnyös volt, ha a nők súlypontjukat terhességük idején is a csípőjük fölött tudták tartani."

Ez logikus, de persze a valóság az, hogy ez az égvilágon semmit magyaráz meg abból, hogy a nők popsija miért hihetetlenül szabályosan gömbölyödik, és egyértelműen jobban domborodva hívja fel a figyelmet magára, mint egy férfifenék. A női popsi egyszerűen tényleg szép, és a kutatók utálják a szépet. Görcsösen minden női szépségjegy kialakulását valami hajánál fogva előrángatott túlélési evolúciós stratégiával akarnak megmagyarázni, és soha nem sikerül. Egyszerűen irtóznak attól, hogy a kőbaltás ember korában, de akár már sokkal korábban is létezhetett a tisztán irracionális alapon működő szexuális szelekció, ahol a nyiladozó emberi értelem absztrakciója, művészi érzete irányította az emberi test evolúciós megformálását. Az emberi test egyszerűen tényleg gyönyörű (főleg a nőké), és messze nem teljesen igaz ez az állandóan hajtogatott mondás se, hogy a szépség relatív... Hát nem az, már több ezer éve nem az.

De még egyszer! Ha hülyén is viselkedik a tudomány sokszor, azért csak módjával... :D