Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Valláskritika » Szerintetek az evolúciót...

Szerintetek az evolúciót szöröstől bőröstöl a Sátán vetiti elénk, hogy eltávolítson minket Istentől és elhitesse velünk, hogy magátol alakult ki az élet?

dec. 30. 05:39
Az hogy neked minek tűnnek, telejsen és tökéletesen irreleváns.
dec. 30. 07:09

Igen, ez így van.

Isten a szavában leíratta,hogy minden ami szembe megy Isten gondolkodásával, vagy a teremtésével, az a lázadó angyal, Sátán miatt van.

Ő hozatta létre az emberekkel a vallásokat, hogy ne az eredeti tiszta imádat szerint éljenek az emberek. Ez Ádám idejében kezdődött.

Akkor még egy "vallás" volt. Aztán, jött ez az "angyalka", elültetett egy "bogarat" Ádám fülébe. S amikor Ádám fellázadt két "vallás" lett"

Egy Isten szerinti, és egy ember szerinti....

Majd szépen kialakította a többit, felhasználva olyan embereket, aki nem Isten akarata, hanem a saját elképzelésük szerint akarnak Istenhez közeledni....

dec. 30. 07:17
Amúgy kíváncsi lennék, hogy aki emnyire szó szerint értelmezi a Bibliát, az mit gondol? Ádám és Éva gyermekei egymással szexeltek, vagy a szüleikkel? :D
dec. 30. 07:20
 14/96 Mojjo ***** válasza:
Amúgy az megvan, hogy az élet kialakulásának a világon semmi köze az evolúcióhoz? Az evolúció a már kialakult élet változásairól szól. Szóval ezt nem igazán sikerült eltalálni.
dec. 30. 07:25
Evolució elméleteteket már ha jól tudom tovább fejlesztettétek és az élet kialakulását már 16 lépésre visszavezettétek csak éppén azt a 16lépésre nem sikerül rájönni ha jól tudom úgy csufoljátok, hogy abiogenezis
dec. 30. 07:31

13.

Sejtettem, hogy sokadjára is felmerül ez a kérdés, pedig már erre is megválaszoltunk már számtalanszor.

Ádámék gyermekei, nem szexeltek a szüleikkel, de egymással igen.

Ja igen a "vérfertőzés" miatt vannak kételyek sokakban. De egyet elfelejtenek Isten teremtésével kapcsolatban.

Az első ember tökéletesebb volt, és Isten szabályozni tudta, hogy ne alakujon ki ilyesmi, ahogy Jézus fogantatásakor is törölte Mária méhéből a hibás géneket, hogy tökéletes emberként szülessen meg.

Ez tudományosan is hiteles.

Általában azért gondolják így, mert a legtöbb társadalomban az ilyesmi tabunak számít, illetve mert tartanak a genetikai rendellenességektől

Azonban F. LaGard Smith a könyvében ezt írja:

„Mindent egybevetve valószínűsíthető, hogy ezek az első édestestvérek házasságot kötöttek egymással, noha a későbbi generációk elítélendőnek tartották volna, ha ilyesmi történik” (The Narrated Bible in Chronological Order).

Isten egyébként is csak egy darabig engedte meg ezt, a későbbiekben Ő maga tiltotta a testvérek közötti házasságot a törvényben.

Journal of Genetic Counseling című folyóiratban megjelent egyik értekezés: – annak, hogy az első unokatestvérek házasságából származó gyerekek születési rendellenességgel jönnek a világra, kisebb a valószínűsége, mint ahogy azt általában gondolják.

Igen, Káin az egyikrokonát vette el feleségül.

/nem kötelező elhinni/

dec. 30. 07:35

Hagyjuk ezt a "tökéletes gének" maszlagot. Én gumival sem szexelnék a tesómmal, mert a testvérek közötti szex, első sorban nem a beteg gyermekek nemzése miatt problémás.

Káin pedig kit vett feleségül, ha elbújdosott? :D

dec. 30. 07:44
 18/96 Mojjo ***** válasza:
@15: Az abiogenezis és az evolúció két teljesen különböző dolog. Az evolúció nem tartalmazza az abiogenezist.
dec. 30. 07:48

17

"Káin pedig kit vett feleségül, ha elbújdosott?"

Az egyik rokonát.

Sajnos ismét figyelmen kívül van hagyva, hogy a beszámoló nem 24 órás napokról szól. Tehát valamennyi idő eltelt Káin áldozata, és a "bujdosása" között.A Bibliát nem úgy kell olvasni mint egy regényt, vagy krimi könyvet, abban is vannak időszakok, nem azonnal történnek események.....

(1Mózes 4:2, 3) . . .. 3 Történt egy kis idő múlva, hogy Káin áldozatot vitt. . .

(1Mózes 4:17) 17 Káin ezután együtt volt a feleségével, . . .

Addig pedig annyi idő is eltelhetett, hogy Káin felesége Ádám és Éva unokája is lehetett.

A géneket pedig hatalma van annak szabályozni, aki létre hozta azt.

Ez nem maszlag.