Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Valláskritika » Szerintetek az evolúciót...

Szerintetek az evolúciót szöröstől bőröstöl a Sátán vetiti elénk, hogy eltávolítson minket Istentől és elhitesse velünk, hogy magátol alakult ki az élet?

dec. 30. 05:39
akik azért jöttek létre, hogy félre vezessék az emberiséget
dec. 31. 21:03

Az evolúció alaptézisei, kicsit lelegyszerűsítve:

- variancia: az adott fajhoz tartozó egyedek nem egyformák, kisebb nagyobb eltéréseket mutatnak.

- öröklés: az utódok a szülők génállományát öröklik

- természetes kiválasztódás: több utód születik mint amennyit a környezete el tud tartani ezért az egyedek versengenek egymással. A környezetének jobban megfelelő egyed nagyon eséllyel szaporodik mint a többi ezért az ő génállománya lesz az uralkodó

- idő: megfelelő időtávlatban a sikeres génállomány lesz az általános, mivel a sikeres, túlélsére jobban képes egyedek szaporodnak.

Ez közül melyik lett megcáfolva?

dec. 31. 23:22

"Az evolúció,egy megcáfolt hipotézis."

A 2000-es években a National Geographic forgatott egy filmet a témáról "Vajon Darwin tévedett?" címmel, ahol direkt úgy vizsgálták meg a témát, hogy ha egy ponton is hibás az elmélet, akkor az egész összeomlik.

Itt az eredmény, nézd meg magad:

A valóság az, hogy az evolúciós elgondolás nagyon is jól van manapság, sőt, a tudósok egyre jobban belelátnak a témába.

Akik cáfolgatni akarják, azok többsége a vallásos nézeteik miatt teszi. Akikre hivatkoztak (pl. Kent Hovind, ÉRTEM mozgalom stb.) a tudományos hitelességük: nulla.

Egyszerűbb lenne beismerni, hogy azért nem fogadod el az evolúciót, mert a te vallási nézeteiddel nem fér össze.

Ha azt mondod, hogy megcáfolták, és azon azt érted, hogy a tudomány cáfolta meg, akkor akaratlanul is félrevezeted az embereket.

A tudományos eredményeket ugyanis rangos tudományos-szakfolyóiratokban szokták közzé tenni, nem az adventista gyülekezetben meg az Őrtorony magazinban.

Tudományos-szakfolyóiratban (pl. Nature, Science) meg egy szó sincs arról, hogy megcáfolták volna az evolúciót. Persze lehet konteózni is, hogy ez miért van így, de a kontó sem lesz tudomány.

jan. 1. 03:14

Még valami.

Ajánlom a magyar kormány által felfrissített, NAT 2020-as újgenerációs biológia tankönyveket. Abban is megtalálod az evolúciót. Ezt csak azért mondom, hogy lásd, az előző, általam hivatkozott 2000-es évekbeli film óta sem változott semmi sem.

Érdekes, hogy a magyar kormány, amely nyíltan keresztény értékeket képvisel(!!!), a felfrissítés során nem evolúciótagadó tanokkal pakolta tele a könyveket.

Miért?

Még ők is tudják, hogy mi a hivatalos tudományos álláspont, és annak ellenére, hogy kereszténypártiak, nem tagadják le a tudományos igazságot. #73 voltam.

jan. 1. 03:21
Pontosabban: *Feltehetően azért, mert ők is tudják, hogy mi a hivatalos tudományos álláspont,
jan. 1. 03:29
 76/96 Tevenyereggyarto ***** válasza:

Hát köszönjük szépen amiért totál figyelmen kívül hagytad a korábbi kérdéseidhez érkezett és az itteni válaszokat. Látszik ,hogy mindenkinek volt értelme az idejét rád fordítania (abba most ne menjünk bele ,hogy a Biblia nem ír semmit a Föld koráról vagy ,hogy a kormeghatározási módszereknek is megvan a maguk történelme s semmi nem-emberi nincs benne…).

Ha már erre a csodás következtetésre jutottál ,hogy minden tudós gonosz nefilim mittudoménmi (s még kérdést is írsz ki erről*) akkor a szilveszteri kijózanodás után tessék megszabadulni a gonosz tudósoktól származó eszközöktől. Például az internettől (meg még ezermillió dologtól lehetne ami körülvesz és naponta használsz…). Elvégre nem hiszem ,hogy annak működését jobban értenéd, s mivel nem érted ezért az ördögtől való. Jobb is ha nem használod, még a végén összezavar.

* https://www.gyakorikerdesek.hu/kultura-es-kozosseg__vallas__..

jan. 1. 07:13
Nem azt mondtam hogy minden tudós, de tudod mit megkérdezem tőled hogy te egyáltalán tudod ezeknek a gépeknek a müködési elvét, senki nem fogja elhinni hogy évmiliókig fejlődik az élet, és légyszives ne nézzél hülyének mert lehet h ookosabb vagyok nállad, ezeket a gépeket nefilimek dedektálták és fejleszteték. A bibliai termtésnél nem beszélhetünk évmilliókrol vagyis valaki hamisitott és ezek nem emberek voltak mert Isten kontroll alatt tarja a szabad akaratot az embernél és olyan masinát nem hoz vele létre ami saját szava ellen megy és arra a következtetésre jutatatja az embereket hogy egyik fajból alakul át másik fajjá valami meg évmilliárdokig fejlődik az élet vagy fejlődött ki
jan. 1. 07:24
 78/96 IstenGyermeke1 ***** válasza:

#69, 70

Tessék?! Már az Énok könyvéből leszűrt eretnekséget is elfogadjátok? Jehovás vagy? Mert akkor nem meglepő.

jan. 1. 09:41

"Ha megcáfolt hipotézis lenne, akkor nem képezné részét a hivatalos biológiai képzésnek ma sem, és már régen kivetette volna magából a természettudomány."

Tudják már nagyon sokan, hogy gatya az evolúciós elmélet, csak nincs helyette jobb. A teremtést hogy lehet szerinted tudományosan vizsgálni?

jan. 1. 10:22
 80/96 Tevenyereggyarto ***** válasza:

Nem tudom mennyi értelme van válaszolni neked, Kérdező, mert közben látom ,hogy csak újra meg újra kiírsz egy kérdést s ugyan azt ontod magadból. Kezdem azt hinni ,hogy nem troll vagy hanem tényleg el is hiszed amiket írsz.

Minden esetre jobbulást neked s a hasonlóan jártaknak.

jan. 1. 11:19