Kezdőoldal » Otthon » Ingatlan vásárlás, eladás » Miért vannak Magyarországon...

Miért vannak Magyarországon elszállva a lakásárak?

Figyelt kérdés
Örülök, ha majd egy kis szerencsével 100 évesen végre tudok venni egy kiseeb laksát a környéken, annyira el vannak szállva az ingatlanárak, van a környéken olyan lakás, aminek a m² ára ~500'000 forint. A Kádár-koraszakban és az 1990-es években a szüleim és a nagyszüleim 3-5 év munkával képesek voltak venni egy nagyobbacska házat a környéken. Ha egy nap dolgozok 72 órát még akkor sem tudnék a környéken lakást venni, 100 év alatt sem, annyira drága lett minden. De miért lett ennyire drága minden a fizetésekhez képest az elmúlt évtizedekben?

2018. júl. 14. 10:44
1 2 3 4
 31/37 anonim ***** válasza:

Tényleg lehetetlen lakást venni, legalábbis Budapesten, szülői és egyéb segítség nélkül. A szakmám miatt csak Bp.-en találok állást(egyébként mérnök vagyok), így kénytelen leszek egész életemben albérletben lakni, vagy irány külföld. Egyedül, alkalmazotti munkából - néhány kivételtől eltekintve - jelenleg nem lehet a fővárosban családot alapítani, ha erős családfővé válás a cél (értsd: határozottság, a család megóvása, biztonság, jó életkörülmények, saját ház), akkor vállalkozóként kell dolgozni.


A magyar kapzsiság határtalan, amíg van legalább egy főnököd semmid sem lesz, mert a végletekig ki fog használni. A munkád értéke mindig messze lesz attól, amennyit kapsz érte. Tehát vagy vállalkozni kell, és/vagy kimenni egy jobb módú országba, és keményen dolgozni, nyitott szemmel járni. Magyar alkalmazottként (kivétel mindig van) teljesen reménytelen a helyzet.

2019. jan. 26. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/37 anonim ***** válasza:

Gyerekek, hagyjuk már ezt a sok süketelést!