Kezdőoldal » Politika » Egyéb kérdések » Az emberek miért olyan ellensé...

Az emberek miért olyan ellenségesek a munkásosztályal szemben?

Figyelt kérdés
A GYK-n még új vagyok, de nekem gyorsan leesett, hogy itt a felhasználók több mint fele vagy neo-náci, vagy az újféle, munkásokat rabszolgasorsban tartó kapitalizmus nagyratörő csalójai, akiknek már annyira sikerült meggazdagodni, hogy az egyszerű ploretárokról elfeledkeznek. Miért van az, ha valaki fel kell ellenük, hogy végre megpróbálja felszabadítani a munkásokat, akkor minden erejükkel megpróbálják megakadályozni, az új erőnek, a nép és a munkások erejének kibontakozását? Mikor és miért romlottak így el a dolgok?
2011. máj. 6. 19:18
1 2 3 4
 11/31 anonim ***** válasza:
71%

mérnökhallgató vagyok, suli mellett dolgozom egy cégnél, kétkezű munkásokkal.

Egyáltalán nem nézem le őket, sokszor nekem is kétkezi munkát kell csinálnom, így átérzem mennyire fárasztó tud lenni. (és néha baromi unalmas)

A főnökeimet én se nézem le, nem megeröltető, hanem nagyon stresszes a munkájuk.

Amúgy nem kell általánosítani, vannak munkások akik egész nap szidják a diplomásokat, vannak diplomások akik egész nap szidják a jómunkásembereket, hogy nekik mennyire könnyű lehet...

Könnyű munka nincs is nagyon.

2011. máj. 6. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/31 anonim ***** válasza:
48%

Mivel kérdező redflag a neved, gondolom kommunista vagy.

legalább lesz egy kis ellensúly a sok bitnáci ellen, bár a legjobb lenne ha értelmes emberek lennének itt többségben.

2011. máj. 6. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/31 anonim ***** válasza:
52%

Mi van? Akkor most vannak az emberek meg van a munkásosztály?


"munkásokat rabszolgasorsban tartó kapitalizmus nagyratörő csalójai" - Ezek a lények gondolom egy afrikai országban élnek ahol a GDP 3 $ vagy esetleg Észak-Korea.