Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Politika » Hadsereg, hadvezetés » Milyen edzést kezdjek el, ha...

Milyen edzést kezdjek el, ha katona szeretnék lenni?

Figyelt kérdés

nov. 18. 11:48
 1/6 anonim ***** válasza:
86%
Ami az alkalmasságira kell. Futás, fekvőtámasz, felülés, ezekre gyúrj!
nov. 18. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
88%
Általános erőnlét, állóképesség - futásból és fizikai erőből (húzódzkodás, fekvőtámasz stb.). Ha a fegyelmet, kötelességtudatot is "szokni" akarod akkor valamilyen tradicionális küzdősport a legjobb pl. karate.
nov. 18. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
40%
Semmit. Vágsz egy kis kocka kenyeret, rá egy darabka szalonnát, és azt hívják katonának.
nov. 18. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Az ún. Cooper-tesztre támaszkodik a fizikai erőnlét számonkérése. Ezt a mozgásanyagot évente mérik fel - parancsnoki jogkörben meghatározott időszakban. A mozgásanyag karhajlítás-nyújtásból, felülésből, illetve síkfutásból tevődik össze. Minden mozgásanyagban a 60 pont a minimum, amit teljesíteni kell a "megfelelő" kategóriába soroláshoz. -Csak "Megfelelő", ill. "Nem megfelelő" kategória van, - nincs "Kiváló", "Jó" - és hasonlók... Ugyanakkor a kimagasló teljesítmény elérése az éves teljesítmény értékeléskor köszön vissza, - jelentős mértékben dob az értékelés alkalmával az elért pontszámokon a fizikai teljesítmény értékelésében elért pontszám. Ez azoknál értékelődhet fel, akik szeretnének előrébb lépni a beosztásukban, rendfokozatukban. A fizikai felmérő végrehajtása folyamán elérhető maximum pontszám 360.
nov. 18. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
37%
Célbalövés P9RC-vel és AK-63-al.
nov. 18. 14:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Lásd itt a követelményeket:

[link]


Röviden:

Max pont jár 2 perc alatt 70 fekvőtámaszra, 2 perc alatt 90 felülésre, idő nélkül 20 húzódzkodásra, 3200 méter 13 perc alatt lefutására férfinak, ennyit elég naponta edzeni, az meg van bőven fél óra alatt. Ezt ha tudod, az szuper.

Ezen kívül mozogj sokat olyat, amit szeretsz, erőléted javítja minden mozgás.

nov. 20. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!