Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Miért jobb befektetés az...

Miért jobb befektetés az államnak egy egy fiatal egyetemista aki külfölön fog élni és dolgozni, mint akár egy nyugdíjas?

Figyelt kérdés

2016. ápr. 17. 01:28
1 2 3
 21/30 anonim ***** válasza:
12%

Az AUDInál nem sok betanított munkás dolgozik, tele van mérnökökkel és fémipari szakmunkásokkal.


látszik, hogy kicsit sem értesz hozzá

2016. ápr. 17. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/30 anonim ***** válasza:
84%

Én egyetemista diák vagyok, és hogy az alapját verjem szét annak amit mondasz. Szerinted én kapok egy fillért is az államtól? Nem, az állam által a taníttatásomra szánt összeg túlnyomó része a tanáraimhoz kerül, a többi rezsi és hasonló. Na már most, szerinted tényleg jobb lenne olyannak adni a pénzt aki jelenleg nem csinál semmit, mint annak aki tanítja a következő generációt, ezáltal hosszú távon visszahozza az árát, plusz a tanár se külföldön költi el.

A másik fele pedig, amíg az állam a nyugdíjasoknak adja a pénzt, addig ők épp a mennybe készülnek kivándorolni.

2016. ápr. 17. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/30 anonim ***** válasza:
100%
21: Van sok mérnök és fémipari szakmunkás, de még több betanított munkás. Hogy honnan tudom? Ott dolgoztam egy évig és láttam.
2016. ápr. 17. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/30 anonim ***** válasza:
0%
Én megkövetelném, ha valaki Mo-on egyetemet végzett, még akkor is, ha fizetőset, legalább 5 évig itthon dolgozzon. Ha nem fizetőset, akkor 10 évig.
2016. ápr. 18. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/30 anonim ***** válasza:

#24


Ha egyszer egy fillért nem adsz az oktatásába a fizetősnek(aki önköltséges, az bukik minden szociális pályázatot is, illetve konkrétan 0Ft hozzájárulást fizet az állam utána az egyetemnek), ráadásul egy időre finanszírozza azt, amit te, mint állam nem teszel, akkor milyen alapon kötnéd ide?