Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Miért a kifogásokat keresik...

Miért a kifogásokat keresik az emberek? Miért az államtól várják a megváltást?

Figyelt kérdés

Azt vettem észre, hogy az esetek nagy részében olyan emberek hisztiznek az aktuális életszínvonaluk miatt, akik kb a kiujjukat sem képesek megmozdítani azért, hogy valami változzon.


Egyik reggel kb. 20-25 év között eladó a kasszában kiabál a másiknak, hogy ki kéne menni külföldre, 'mer az Orbán !!! szar fizetést ad nekik itthon.

Munkámból kifolyólag rengeteg embernek látok bele az életvitelébe.

8 általánossal rendelkező gyári melósok panaszkodnak... úgy kb minden miatt. Náluk is külföld a fő célpont.


Nem fér a fejembe, hogy az aki itthon életképtelen, az miért gondolja azt, hogy az országgal van a baj? Itthon arra képes, hogy egy munkaFOLYAMATOT tanítsanak be neki, és azt végezze folyamatos műszakban. Na már most az ilyen ember miért gondolja azt, hogy kint majd lesz belőle valaki?


Nem értem azt sem, hogy miért tilos itthon az, hogy valaki mondjuk képezze magát?

Fel nem tudom fogni, hogy képesen emberek gyárakban, botlokban dolgozni évekig..



2019. márc. 27. 19:56
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:

ma 20:28: Pont azt írtam én is hogy semmi. Attól még nem fog tudni sikeres vállalkozást létrehozni, vagy működtetni, ahogy másét sem fogja sikeresen működtetni.

Persze lehet értékes tudást is szerezni, csak sajnos nem az iskolapadban vagy a tanfolyamokon. Hanem sikeres emberektől és/vagy önszorgalomból odahaza.

2019. márc. 27. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:

Nem várjuk, csak hát az állam a fizetések kb 70%-át lenyúlja, a szinte semmiért, mert az utak katasztrofálisak, az egészégügy szintén, az oktatás is, a közigazgatás is.


Igen, ha nem kéne az állami fekete lyukba fizetni ennyi pénzt, több mint duplázódna az értelmes dolgokra költhető pénze az embereknek.

2019. márc. 27. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:
Azért a 70% egy barokkos túlzás.
2019. márc. 27. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:

12.

Utak katasztrofálisak? :D Értem.... Vélhetőleg azért, mert tönkrementek.... Mitől mehet tönkre? Az idő + használat... (Egy aszfaltburkolat szavatossági idej 10-12 év. Tehát, addig nem lenne szabad katasztrofálisnak lenni. Most 2019 van.... 2010-ben milyen utakat vett áz OV?)

A fizetések 70%-át lenyúlja??? Hogy jött ki?

Egészségügy, oktatás katasztrófális??? Mihez képest? Ha hagyja az önkormányzatokat és a kórházakat a devizahitelbe beledögleni, akkor most miről beszélnénk? Én emlékszem (2008-2009-ből) olyan esetekre amikor már voltak fizetésképrtelen önkormányzatok. Tehát, ha sok-sok önkormányzat nem tudna munkabért fizetni ki oktatna az isiben?

2019. márc. 27. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:

#14 bizony, a karbantartás hiánya, na meg azért mert lölőék kispórolják belőle az anyagot, így lölő által felújított utak, 2 év után ugyan olyanok lesznek mint előtte. De persze "zemútnyócév" nem volt idő feljavítani, vagy legalább szinten tartani :D


Úgy jött ki, hogy a szuperbruttónak (a teljes összegnek amit a munkáltató a dolgozóra fizet ki), ~50%-át kapja kézhez a munkavállaló, a nyugdíjjárulék, egészségügyi járulék, oktatási járulék, szja, és a többi levonása után.

Nézz utána mi a szuperbruttó, tudod az amibe áthelyezte az adótartalmat a kúrmány az szja-ból, hogy az egyszeri birka ne lássa, és azt higgye neki csökkent az adója ;)


Ez után, ha akar vásárolni valamit, 27% áfa alap, de ha üzemanyagra költi, annak már 60%-a adó (ebből "nincs pénz" az utak karbantartására), ha mást vesz akkor is van xhipsadó, telefonadó, tranzakciós adó, és minden szállítandó termékben megfizeti az útdíjat , mert nem teleportálják a terméket a boltok polcaira, na meg ha egy autópályának nevezett kátyúton akar menni, azért is közvetlenül fizetnie kell.


Na így jön ki egy körülbelüli arány...


Mihez képest katasztrofális az oktatás, egészségügy? Az elmúlt évekhez képest mindig. Ilyen az amikor csak lefelé tart a kettő.

2019. márc. 28. 08:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:

15.

Kik azok a lölőék? És hogy van az, hogy minden utat ők újítanak fel? (Ennyi embere, gépparkja lenne?) Hol ment 2 év alatt tönkre a felújított út? És ahol nem, ott miért nem? Ezek nem érvek, ezek csak vagdalkozások.

No meg tetszik a kettősmércéd is, amit az ún 70%-al kapcsolatban alkalmazol. :D Ugyanis a munkáltatót érintő közterhek a szoci ámokfutás alatt is volt. Amit se akkor, se most, nem a munkavállaló béréből vonnak le, hanem annak alapján. Ugyanis akinek pl. 200eft a szerződésben rögzített munkabére, az nem 60eft nettót kap kézhez. Tehát ezt is nehéz eladni!

A többi, amit felsoroltál és még felsorolni akarsz, azt azzal a ténnyel kívánom cáfolni, hogy ha már olyan katasztrófálisak az utak, akkor úgyis lassan mész, és van időd számolgatni, hány autónak M, N, P, vagy R-es a rendszáma? (Ugye ezeket 5-6-7 év óta lettek forgalomba helyezve. Ja? Bocs! Ezt nem tudod megtenni, mert a kátyúk... Akkor mást javaslok! Bp -től 10-15 km-re indulj el bármelyik gyorsforgalmú, vagy főúton, mondjuk az Erzsébet hídig, hétfő reggel 7 órai indulással és mérd a menetidőt! Aztán ezt ismételd meg este 9-kor. Aztán gondolkozz el! :D

2019. márc. 28. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:
Az emberek csak akkor tudnak önerőből előre lépni, ha az állam ehhez teret hagy. A magyar állam egy borzasztó nagy vízfej, ami megfojtja a magán/versenyszférát. Amiben pénz van, azt az kormány vagy kormányközeli haverok kisajátítják. Nagyon nehéz egy vállalkozást életben tartani, aki pedig alkalmazásban van, azt félholtra adóztatják.
2019. márc. 28. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:

Hát ki a gazdaság és a társadalom legbefolyásosabb szereplője? Ki dönt a kiadásokról, adókról? Ki hozta be a CSOK-ot, ami miatt 5 év alatt 150%-kal nőttek a lakásárak?

AZ ÁLLAM A HIBÁS!

2019. ápr. 1. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:

#26 lölő az viktorod strómanja, aki kb minden közbeszit megnyer. Bárhol tönkremegy, testszőleges. Mondjuk ott a visegrádi fellegvárba vezető út, néhány éve (2015) környékén újították fel, mamár repedt, töredezett kátyúttá vált újra.

M1 már híresen szétesett, mert tojtak rá. M3 se nevezhető auópályának azokkal a huplikkak, miközben durván emelkedett az utakért fizetendő pénz.


Ja, voltak közterhek a szocik alatt, csak azóta lett még pluszban +2% áfa, telefonadó, tranzaskciós díj, chipsadó, mégtöbb útdíj, emelt üzemanyagadó, cafeteria adó, és a többi. Tökmindegy papíron kitől vonják le, végeredményben a munkavállaló fizeti/ ő nem kapja meg.

Szuperbruttóból érdemes számolni, és azt hogy ebből mennyit tud tényleges termék vásárlásra költeni. Ez kb 30%, a többi 70% megy az államnak.


Elvtárs mit halandzsázol a menetidőkről meg a rendszámbetűkről? Bekrokodiloztál, pálinkáztál?


Milydn gyorsforgalmi főút? Egy ilyesminek nevezett van, az M0, amit évtizedek óta nem sikerül befejezni, és inkább lassúforgalmi mint gyors :) Igen, gázak a menetidők, de ilyen minőségű, szélességű utaktól, és a szellemi fogyatékosok által programozott lámpáktól,meg az értelmes tömegközlekedés hiányától nem is lehet mást várni.

2019. ápr. 2. 07:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!