Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Miért kerül egy bicikli...

Miért kerül egy bicikli karbonváz akár több 100. 000 ft-ba?

Figyelt kérdés

Valaki tényleg mondja meg nekem, hogy miért értelme van annak, hogy egy darab bicikliváz annyibe kerül, mint egy használt autó?

Most komolyan? Össze se lehet hasonlítani a kettőt. A józan ész azt diktálja, hogy egy robbanómotornak önmagában többe kellene kerülnie egy full karbonvázas biciklinél.!?!?!?!



2013. febr. 23. 13:56
1 2 3
 1/26 anonim ***** válasza:
Hát sejtheted, hogy tartósabb és könnyebb mint az olcsó társaik. Az a minusz 4-5kg egy 150 km es versenyen sokat jelenthet. Aki ebbõl él vagy ez a szenvedélye az megveszi aki nem annak nem kötelezõ. Majdnem minden árucikkbõl van extrém drága dolog.
2013. febr. 23. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/26 anonim ***** válasza:
van 1, vagy több mérnök akik megtervezik, van egy csomó gép ami szükséges az előállításához, van rengeteg munkás, akik az összeszerelésén fáradoznak, van egy fuvarozó aki elszállítja a gyárból, a boltba, ahol eladják, és ezt a rengeteg dolgot mind mind meg kell fizetni valamiből... szerintem az a jobb kérdés, hogy csinálják, hogy csak ennyibe kerül...
2013. febr. 23. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/26 anonim ***** válasza:
100%

A józan ész azt is diktálná, hogy egy autó ne legyen drágább, mint egy használt Learjet, oszt mégis Bugatti Veyron.


Egyébként ezek sporteszközök, nem munkába járni veszi az ember. Szörfdeszkát is kapsz drágábban, mint használt motorcsónakot.

2013. febr. 23. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/26 Linkoln ***** válasza:

Én sem értem a kérdésed. Sokkal jobb egy csúcs karbon bringán tekerni mint nem. A tekerés meg nem olyan mint autózni.

mellesleg egy jó autó 100millió, egy jó bringa 2 millió.

Egy szar autó 200ezer egy szar bringa 5ezer.

Amúgy, nekem van karbon bringám, autóm nincs, jó vele tekerni.

Amúgy nem tartósabb mint az olcsóbb társaik, sajnos sérülékeny. De jó, olyan, könnyen mozog alattad. Mész 30-al, kényelmes, jó az út, és eljáccol azzal hogy kerülgeted a foltokat, olyan gyorsna kanyarodik, húz, süvít a szél, simán hangtalanul fut, kinyúlik a lábad, nagyon jó. Autózás nem ilyen.

Én bringáért többet adnék mint autóért.

2013. febr. 23. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/26 A kérdező kommentje:

jó, hát a bugatti nem véletlenül drága, az olyan szinten van, hogy még a s%ggedet is kitörli, nehogy neked kelljen vele fáradozni.

összességében én azt tudnám erre mondani, hogy az ilyen dolgok mögött olyan emberek állnak, akiket én legszivesebben végighúznék traktorral 200 hektár frissen kaszált búzamezőn. én értem, hogy sokan dolgoznak egy ilyen biciklin és nem feltétlenül kell mindenkinek ilyet venni, csak akinek nagyon muszáj, de ha reálisak akarunk lenni, akkor ez közel sem indokolja a csillagászati árat. egyszerűen csak a mértéktelen kapzsiságot.

Itt van pl ez a guss wheel, magyar találmány, mégse látni belőle egy darabot sem az utcán, mert 40.000 és amúgy az egész áll egy darab kerékből és némi műanyag szerű vázból.

Maga a hozzáállás a ciki.

2013. febr. 24. 08:29
 6/26 anonim ***** válasza:

OK, talán nem ismered a Learjetet... ez a repülők limuzinja. Több embert elvisz, gyorsabban, messzebbre, mint egy Bugatti Veyron, és még út se kell neki. Ennek fényében is indokoltnak találod a Veyron árát?


Egyébként meg: jó reggelt, üdvözöllek a kapitalizmusban! Minden annyit ér, amennyit adnak érte. Ha nem tetszik valaminek az ára, ne vedd meg, és ha sokan ugyanígy látják, a gyártónak felkopik az álla. Vagy csináld meg Te, ugyanolyan jól, de olcsóbban, és gazdag leszel, mert mindenki a tiédet fogja venni.

2013. febr. 24. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/26 Linkoln ***** válasza:

nem dolgoznak ám olyan sokat vele. Nehéz, drága az eljárás. Sajnos nem lehet a garázsban csinálni egy erős és könyű karbon vázat... :/

Ma vettem karbon kereket, 100 ezer, használtan. Drága, tudsz olcsóbbat?

2013. febr. 24. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/26 anonim ***** válasza:

100.000,- Ft soknak tunik egy karbonvazra? :))) Nekem csak a kormanyom tobbe volt ... nagyjabol a nyergemet es a nyeregcsovet vettem ezert a bizonyos szazezerert.


Tudod ez is egy olyan dolog: akinek van penze ra az megveszi, akinek nincs az fikazza. Ilyen az elet.

2013. febr. 24. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/26 anonim ***** válasza:
az a baj, hogy egyáltalán nem sok pénz ez egy bicikliért, csak mi luzer forintban gondolkodó magyarok vagyunk ilyen csórók...
2013. febr. 24. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/26 anonim válasza:
azért kerül sokba, pl egy sorozatban gyártott aluvázhoz képest relatíve többe, mert van egy kifejlesztési költsége, anyagköltsége, gyártási költsége, és mivel prémium cucc, ezért mondjuk el tudnak belőle adni 10-20 ezret a világon, míg egy szarabb autóból elmegy 20-30 millió darab, ahol a darabszámra számolt fejlesztési költsége lényegesen olcsóbb. minél kevesebbet gyártasz valamiből, annál drágább. ha te elkezdenél otthon legyártani egy akármilyen vázat, elbasznál vele kb 100 munkaórát tervezéssel, mindennel, te mennyiért adnád? 30 ezerért? nem, akkor én mondjam rád utána, hogy végighúználad a szántóföldön? mondhatnám ;) ne légy butuska
2013. febr. 25. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!