Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Munkába járáshoz trekking...

Munkába járáshoz trekking vagy cross? Ha teljesen laikus vagyok, akkor hogy döntsem el?

Figyelt kérdés
2018. ápr. 27. 22:14
 1/6 tothp ***** válasza:
Ha akarsz rá sárvédőt akkor trekking, ha nem, akkor cross.
2018. ápr. 28. 05:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

ahogy az előttem szóló is írta.

Ha esős időben is használod akkor trekking

Illetve ha olyan táskád van ami nem hátizsák akkor annak kell csomagtartó és/vagy kosár.


A trekking fel van szerelve mindezekkel

A cross nem.

2018. ápr. 28. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat! És a cross semmilyen esetben nem javasolt esős időben lévő használatra?

Amúgy minden biciklis ismerősöm trekkinget javasol, de én speciel teljesen jó minőségű utakon eljutok a melóba, sehol sem kell terepen mennem.

2018. ápr. 28. 12:45
 4/6 anonim ***** válasza:
Nekem cross van, vettem rá sárvédőt, és ennyi.
2018. ápr. 28. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

A cross trekking a trekking bringa "lebutítva". Én egy okból vettem crosst, mert f..szán néz ki. És ennyi.


Ilyenem van: [link]


Kell rá venni sárvédőt, kell rá venni prizmát, lámpát, villogót. Ami ráadásul hátránya, hogy az ülés sokkal "sportosabb", kényelmetlen mint a baj, ahogy olvastam mások is cserélik. A gumi is olyan semmire nem jó igazán kategória. Komolyabb terepre nem jó, laza terepre meg egy városi gumi is ugyanazt tudná, cserébe legalább aszfalton gyorsabb lenne. Továbbá a stucni is fix, a sima trekkingen pedig állítható, ami kényelmesebbé teszi. Persze nem minden cross ilyen.


Ellenben egy sima városi trekkingen minden van ami kell és csak használod.


Az egyik egy nyugodt küllemű bicikli, a másik pedig sportos, leginkább ezt kell eldönteni.

2018. ápr. 28. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 Alex Fly ***** válasza:

Öntsünk tiszta vizet a pohárba...