Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Hosszútávú túrákra milyen...

Hosszútávú túrákra milyen bicót ajánlanátok?

Figyelt kérdés
Elsősorban aszfalton lenne használva, erőds részek csak ritkán elvétve. 200.000 Forint a keretem.

2018. júl. 21. 19:06
 1/7 anonim ***** válasza:

Hát..pontosíthatnál mert a hosszú túra valakinek 50 km valakinek meg 30000..de alapból trekkink bicikliben kellene gondolkodnod. 28as keskeny gumikkal..a kiegészítők meg igényed szerint felszerelhetők (ha alapból nincs rajta)

Pl csomagtartó, csomagtartó táska, lámpa és sárvédő..az állítható stucni is jó dolog meg az spd pedál. De például a koskormány is meggondolandó mert azon több fogás van és nem zsibbadsz bele hogy ugyanúgy görnyedsz egész nap. Meg egy jó nyereg...jól beállítva.

2018. júl. 21. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Trekking*
2018. júl. 21. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Mennyi az a hosszútáv?
2018. júl. 22. 23:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 szlory ***** válasza:
Erre jó a trekking, mert van rajta pakolási lehetőség, kényelmesebb ülőpozíció az andalgáshoz, stb. 200-ból már újat is jókat lehet kapni. Ha sportosabb forma kell, akkor lehet cross trekking (az a montisabb irányba megy el) vagy lehet pl. gravel bike (az az országútisabb irány, koskormányos minden esetben és nem lesz benne elöl rugós villa sem). Utóbbit már nehéz újonnan 200-ból kihozni, de nem lehetetlen.
2018. júl. 23. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Én egy teljesen merev vázas trekkinget választanék erre a célra. Ha nem mész olyan sokat és szereted a kényelmet, akkor 37-622-es semislick (középen sima, szélén recés) külsőkkel, ha sokat akarsz menni, akkor 28-622-essel, az még elmegy erdőben, ha nagyon kell.


A koskormány - különösen egy 100-150 km-es síkvidéki túrán - nagyon jó, de nem igazán kompatibilis a V-fékkel, amivel a trekkinged valószínűleg szerelve lesz (nincsen koskormányra szerelhető V-fékhez való fékkar, vagy legalábbis én két éve nem találtam, pedig nagyon kerestem).

2018. júl. 24. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 szlory ***** válasza:

Offtopic: a köznapi, nagy V-fékhez országúti fékkar nem született, mert értelmes kereslet nem volt (nem igazán lehetett) rá.


Helyette a mai napig vagy cantifékek vagy az időközben megjelent mini-V fékek (amit szintén canti karokkal kell húzni) használatosak. Utána pedig 2010-es évek közepe felé haladva egyre inkább a bowdenes, majd hidraulikus tárcsára ugrottak át a vázgyártók és az alkatrész tervezők.


Ha valaki mégis egy hétköznapi, nagy V féket szeretne valami fura okból koskormánnyal használni, annak pedig a megfelelő fékátalakító kell (mai napig is kapható), nem pedig az általában drága fék(váltó)karokat lecserélni a koskormányon.


Röviden: ha bárki bármilyen okból koskormányt igényelne, természetesen összehozható a gép.

2018. júl. 24. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
#6: azért említettem, mert nekem ilyenem van (normál V-fék patkóhoz való fékkarral). Teljesen jól működik, csak gyakran kell utánaállítani, főleg, ha esik. A canti féket nem szeretem, a mini V-féknek majd utánanézek, köszi a tippet :-) Tudom, hogy nem nagyon van ilyesmire kereslet, csak az én heppem ez a kombináció.
2018. júl. 25. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!