Kezdőoldal » Sport, mozgás » Vizi sportok » Fenekező szerelék pontyra,...

Fenekező szerelék pontyra, kárászra, dévérkeszegre, illetve keszegre?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok a szakmában, de imádok horgászni! ;) Édesapám sajnos tavaly elhunyt, és úgymond nincs, ki átadja a praktikákat, és ezekre szeretnék választ kapni profi, vagy legalábbis haladó horgászoktól, hogy például ma megyünk ki egy maszek tóra, Péteribe haverral. Éjjelre megyünk, a vízmélység átlagosan 1,5-2 m, most kicsit alacsonyabb, mint szokott lenni. A lényeg az, hogy állóvízen milyen a jó fenekező szerelék pontyra, keszegre, kárászra, ill. dévérre... vagyis pl. hogy milyen messze legyenek a horgok a kosártól (pl. 15 cm) halfajtól függően, illetve milyen csalit szeretnek a legjobban, ez esetben állóvízen, milyen etetőanyag, ízesítés, damilvastagság, stb...előre is köszönöm :D


amúgy most 30-as zsinór van az orsómon, 35-ös dobóelőke, 8-as horog, (kisebb horgokkal több halat fogtam már), a felső horog cirka 15, az alsó cirka 20 cm-re van a kosártól...az etetőkosár közepes méretű/súlyú, bolti etetőanyagot használok (nem tudom a nevét), tettem bele 1 doboz csemegekukoricát, 1 doboz csontit, fél doboz szárított szúnyoglárvát, 3 marék terménykeveréket(kemény kukorica, búza, borsó, napraforgómag), és ami faterról rám ragadt, 1 csomag epres Bolero italport!!! (Nagyon fogós tud lenni a Bolero intenzív aromája miatt!!)


2011. aug. 28. 13:58
 1/4 anonim ***** válasza:

Damil tekintetében nem tudok okosat írni, viszont az etetésben hátha tudok egy-két jó tanáccsal szolgálni. Etetőanyaghoz gyúrj még egy kis kukoricadarát jó keményre. ízesítheted fahéjjal, vaníliával. Jó keményre gyúrd rá a kosárra, úgy, hogy ne látszódjon a kosár, mielőtt bedobod. /ott oldódik majd le, ahol földet ér a vízben, kiáradva belőle az aroma, mellyel a halakat csalja remélhetőleg a csalihoz/ A horgokra próbáld meg a színes, különböző ízesítésű Pufit/nem techno, hanem sima, rendes pufit.