Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Pontosan miket kell jól...

Pontosan miket kell jól tudnom ha egy állásajánlatban azt írják, magas szintű MS Office/irodai/ használata szükséges?

Figyelt kérdés

2017. márc. 8. 08:09
 1/3 Derwer ***** válasza:
100%

Szerintem munkahelye válogatja, hogy hol mit értenek ezalatt.

De alapvetően tudd, hogy

-Wordben miért jobb stílust használni, mint manuálisan vastagítani, tudj oldalt számozni, tudd mi az margó, sorszámozás, tartalomjegyzék készítés.

-Excelben ismert az alap képleteket (szrintem: szum, szumha(több), darabteli, fkeres-vkeres, bal-jobb-közép, csere formulák ), PIVOT táblát.

-Outlook persze mindenképp beletartozik a körbe, aláírásokkal, Out of Office üzenettel.

-Ezenfelül képbe jöhet egy prezentáció összerakása esetleg Access és OneNote.



És ami fontos - amúgy általában, bármikor - hogy merj kreatívnak lenni és egy-egy okosítással gyorsítani a magad esetleg mások munkáját, tehát aktívan használd is a tudásodat. (főleg excelben van rengeteg potenciál)

2017. márc. 8. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 Dongaben ***** válasza:
Hogy, pontosan, mit, azt a munkáltató tudná megmondani, de szerintem kb. annyi bőven elég, mint régen az ECDL vizsgához kellett.
2017. márc. 8. 08:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 Kőváry Orsolya ***** válasza:
Csinálj meg emelt szintű informatikai érettségi feladatokat.
2017. márc. 8. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!