Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » 14 napos elállás: a termék...

14 napos elállás: a termék nem működése miatt?

Figyelt kérdés

Webshop-ban rendelt termék esetén a 14 napos elállás lehetséges, ezt értem.

Viszont, ha azért állok el, mert a termék legeslegelső bekapcsolása óta nem működött (originál fóliás csomagolásból kibontva), azt is jelentenem kell?

Tapasztalataim szerint ez úgy történik, hogy "elállok a vásárlástól": "Rendben van, x napot kérünk, a terméket bevizsgáljuk és ha minden rendben van, az árat visszautaljuk"...

Tehát ha a termék működésképtelenségét elhallgatom esetleg azt lehet mondani: "azért álltam el mert én okoztam benne valami károsodást amitől elromlott" (?)



2023. ápr. 13. 11:58
 1/8 anonim ***** válasza:
Ha gyári hiba miatt nem működik és ezt megvizsgálják és igazolják, nem tudják rád fogni hogy elrontottad és sunnyogsz. A felhasználói károkozást is be kell bizonyítani, ha nem csináltál semmit akkor nem tudsz emiatt hátrányba kerülni. Mindkét lehetőség arra fut ki, hogy nincs mitől tartanod.
2023. ápr. 13. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
82%

Mondd el inkább az igazat.

Vittem már így vissza billentyűzetet,hősugárzót,egyik sem működött gyári hibás volt,visszavették 14 napos elállásban ,hogy utána mit csináltak vele nem tudom.

2023. ápr. 13. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Ez nem elállás, hanem garancia

Két külön dolog

2023. ápr. 13. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
sőt ha visszaküldöd, lepróbálják és (nyilván) rájönnek, hogy szar a termék, nem kapod vissza az árát
2023. ápr. 13. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
A termék "nem úgy működik mint amire számítottam", az elállás ezt is takarja.
2023. ápr. 13. 13:29
 6/8 anonim ***** válasza:

Kimondtad a lényeget "nem úgy MŰKÖDIK". A "nem úgy működik" és a "nem működik" teljesen más kategória. 14 napon belül eldöntheted, hogy meg akarod tartani a terméket, és garanciális javítást kérsz, vagy közlöd, hogy nem működik, és visszaküldenéd, de azért szeretnél cserébe egy működőképes terméket.

Igazából megindokolni sem vagy köteles, de ha hibás a termék, akkor egyértelmű, hogy visszaküldöd.

2023. ápr. 13. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

a "nem úgy működik" a jogalapja a 14 napos visszaküldésnak, a "nem működik" meg a garinak

tehát ahogy a 6 is írja két külön dologról beszélünk, ami fekete vagy fehér

2023. ápr. 13. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Jelentsd! Ha bevizsgálják és látják hogy nem jó, akkor rácseszel. Se termék, se pénz.

Viszont ha 3 napon belül jelzed nekik a gondot, akkor küldenek másikat.

2023. ápr. 13. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!