Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Ha a gépemet internetről...

Ha a gépemet internetről rendeltem és rosszul rakták össze, amitől az nem működik, elállhatok a rendeléstől és visszakaphatom a pénzemet?

Figyelt kérdés

Rendeltem az ipon-tól számítógépet és ugyan még nem tudtam rendesen kipróbálni (nincs DVI-VGA átalakítóm, holnap veszek) de észrevettem, hogy a videokártyát úgy csavarozták hozzá a házhoz, hogy maga a kártya nem volt bedugva az alaplapba.


Mielőtt ezt észrevettem, az alaplapba dugtam be a monitort és úgy telepítettem rendszert. Feltűnt, hogy nem látom az eszközkezelőben a videokártyát és akkor fogtam gyanút.


Konkrétan én kaptam le a ház oldalát, csavaroztam ki és dugtam be a kártyát. Miután bekapcsoltam, működött (elvileg) mert világított a kis MSI logó és ment a ventilátora is, de ettől függetlenül be vagyok szarva, hogy valami baja esett a szállítás során. Amióta bedugtam a rendes videokártyát, azóta az alaplapi értelemszerűen nem működik, úgyhogy nem tudom megnézni.


Szóval a lényeg. Elállhatok a vásárlástól, ha holnap kiderül, hogy meghibásodott a kártya? Csak az volt egy laza 120 ezer forint, maga a gép 280 ezer volt.


A büdös életbe többet nem veszek tőlük semmit. Ezek után már csak arra lennék kíváncsi, hogy hogyan tesztelték összeszerelés után... Ráadásul a csütörtök helyett most este érkezett csak meg.


2015. júl. 31. 19:24
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
Az igen. Elvileg elállhatsz.
2015. júl. 31. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
Nem valószínű hogy meghibásodott, kár bohóckodni ilyenekkel, a nyomtatott áramkörök szinte azt is kibírják ha átmész rajtuk egy kamazzal.. csak időveszteség és sok utánajárást igényel. Ha működik rendesen, akkor szarni rá.
2015. júl. 31. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 A kérdező kommentje:

2: Értelemszerűen ha minden oké, akkor nem fogok szarakodni; max írok nekik egy szívhez szóló e-mailt. A kérdésemet részben az ilyen válaszokért is írtam ki, hogy kicsit megnyugodjak.


Gondolhatjátok, hogy kruvára magam alatt vagyok most.


Én is abban reménykedek, hogy ha nem sípol veszetten és működik a ventilátora, akkor talán megúszta.

2015. júl. 31. 19:50
 4/14 anonim ***** válasza:
De aha a rendes videokártya mellett nem működik az alaplapi akkor nem is baj hogy ki volt húzva nem? De amúgy gondolom ők is többezer megrendelést kapnak naponta, benne van a pakliban hogy valamit elcsesznek vagy nincs idejük átnézni. Itthon ez a divat, sok munka kevés emberrel no meg olcsón :D
2015. júl. 31. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
MSI-nél nem biztos hogy egyből mennek majd a ventilátorok, elvileg az egyik még 60 fok alatt sem indul el.
2015. júl. 31. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 A kérdező kommentje:

4: Még ha olcsó lett volna... Csak a vicc, hogy tesztelést is kértem és így nem tudom, hogy hogyan tesztelték...


Elvileg úgy van, hogy ha a rendszer észleli, hogy van bedugva rendes videokártya, akkor az alaplapi lekapcsol (javítsatok ki, ha tévednék). Ezért nem működik azóta. Nyilván, hogy ha rendesen lett volna összekötve, akkor nem tudtam volna egyáltalán használni. Így legalább már van rendszer telepítve.


5: Egyébként mindkét ventilátor ment, csak nem gyorsan hanem lájtosan. Meg világított a kis MSI felirat az oldalán (r9 390-es kártya). Szóval ezért is reménykedem, hogy minden oké.


Majd holnap kiderül.


Köszi az eddigi válaszokat.

2015. júl. 31. 20:18
 7/14 A kérdező kommentje:

Közben utánaolvastam és úgy néz ki, hogy még meg is loptak...


Elvileg a dobozban kellett volna lennie egy crossfire kábelnek és egy átalakítónak. Na ez nem volt.


Hihetetlen egy bolt...

2015. júl. 31. 21:01
 8/14 HUN_Sector ***** válasza:

A hiányosság tényét és a hibás szerelést írd le nekik e-mailben, hogy legyen nyoma. Ha a későbbiekben bármilyen probléma van, az orruk alá tudod dugni a panaszleveledet.


Ilyenkor a szakszerű eljárás minimum az, kiküldik a hiányzó tételeket.

2015. júl. 31. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 A kérdező kommentje:

8: Igen, de abból nem származhat bajom, hogy a hibás szerelést én javítottam ki?


Mert én úgy gondoltam, hogy addig nem közlöm velük, amíg meg nem bizonyosodom arról, hogy minden oké. Mert ha mégsem, akkor meg rám fogják, hogy én rontottam el valamit. Legalábbis kruvaországban ez a szokás...


Egyébként tervezem, hogy holnap küldök nekik egy mail-t.

2015. júl. 31. 22:09
 10/14 HUN_Sector ***** válasza:
A fogyasztóvédelemre való hivatkozás hatásos érvként tud működni minden esetben :)
2015. aug. 1. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!