Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Samsung Galaxy S7 edge (SM-G93...

Samsung Galaxy S7 edge (SM-G935F) sikertelen bekapcsolás - Mi okozhatja?

Figyelt kérdés

Valószínűleg a hőmérséklet okozta a problémát, de nem vagyok benne biztos. Egy pár napja elkezdett lefagyni, magától újraindulni, majd aközben újra lefgayott és belekezdett egy paradoxonba. Végül sikerült elindítani, viszont sokkal gyorsabban felhevült (általános használat közben) és újra lefagyott, stb.


Ma viszont lefagyás után teljesen leállt. A bekapcsoló gomb, sem a bekapcs. + hangerő le gombok, és még a bekapcs. + hangerő le + home kombináció sem működik. Úgy gondolom, szoftveres hiba lehet, ezért megvárom amíg teljesen lemerül (beletelhet pár napba, mert semmire sem reagál), remélhetőleg akkor törli az error log-okat és újra fog indulni.


Viszont nem hagy nyugodni a gondolat, hogy ez a folyamat újra bekövetkezhet. Szerintetek mi okozhatja a problémát?



2017. júl. 23. 13:36
 1/6 anonim ***** válasza:
0%

Több probléma is lehet:


1.: megvetted...

[link]


Ennyiért nem szabad telefont venni, mert tapasztalhatod, hogy addig sem bírja, mint egy 60 000 Ft-os.


2.: beszart... ...ha garanciális, vidd vissza!


(nem hallottad a hírekben, hogy a Samsung telefonok akkumulátorával tervezési gondok miatt melegedési problémák adódtak és azért a cég vissza is vételezte a telefonjai nagyrészét?)


Pl.:

[link]

2017. júl. 23. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Kicsit lutri ez a telefon, anyám is vett egyet, le is fagyott pár napra rá, de azóta semmi. Mondjuk anyámnál az előző telefon is megmakkant (Samsung Galaxy Express GT-I8730), elakarta indítani az egyik alkalmazását, és kalap, sötét képernyő, azóta bekapcsolhatatlan. Viszont futott nála mindenféle alkalmazás, sosem volt egyik sem bezárva rendesen, kikapcsolva, újraindítva sem volt a telefon, állandó igénybevétel volt. :D


Mondtam anyámnak, hogy az új telefonjával ne csinálja ezt, legalább néha kapcsolja ki, indítsa újra, és ne hányjon rá mindenféle alkalmazást, és zárja be rendesen őket, ne csak a középső gombot nyomja meg.


Aztán olvastam, hogy hajlamos fagyogatni a telefon, mondom jessz. Samsung márkaboltban persze nem ismerik a jelenséget, annyit tanácsoltak, hogy gyári alkalmazások visszaállítása, szoftverfrissítés, és rá az egyéb alkalmazások. Mert a vásárlás óta nem volt a telefonján szoftverfrissítés, ami max pár hónapja történt meg.


De pl. az én Galaxy S5-öm is akkor foßott be egyszer, amikor szoftvert frissítettem. Előtte semmi, utána meg reccs. Egyszer annyira megadta magát, hogy nem tudtam bekapcsolni pár hónapja, ott egy kicsit megijedtem. Szerencsére a különböző gombkombinációk megnyomása működött, behozott addig valami sosem látott képernyőt.


Úgy hogy szerintem a Samsungokra kiadott Android sem az igazi, pl. a Galaxy S5-re 1 éve nincs frissítés, a céges LG Nexus 5x-re meg non stop jönnek a hibajavítások. Nem tudom Galaxy S7 esetében mi a helyzet.

2017. júl. 23. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

1: A telefon nem külső forrásból lett vásárolva.

2: Nem lehet bekapcsolni, így a gyári verzióra való visszaállítás nem lehetséges.

2017. júl. 23. 14:58
 4/6 A kérdező kommentje:
Ezenkívül ez nem Note 7, hanem S7 edge (amely szériára a probléma nem vonatkozik).
2017. júl. 23. 15:03
 5/6 anonim ***** válasza:

Ezeket próbáltad már? Angoltudás szükséges.


[link]


Ha semmi sem, akkor vidd vissza oda, ahol vetted.

2017. júl. 23. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm a visszajelzést, sajnos a telefon bekapcsolás után is folyton újraindul így használhatatlan. Töltőre kapcsoláskor ráfagyott a töltés ikon és a LED indikátor egyaránt világított, amíg le nem merült töltő nélkül. Akkor ebből szerviz lesz...
2017. júl. 24. 08:34

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!