Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Létezik -e egy olyan platform...

Létezik -e egy olyan platform ahol kettő vagy több random ember összefog, hogy létrehozzanak egy nagy projektet?

Figyelt kérdés
Egy fiatal programozó vagyok aki szivesen collabolna valakivel(aki szinten jártas az informatikában), hogy letrehozzunk egy nagy projektet. Ez lehet egy app, egy webshop vagy egy közösségi platform.

2020. aug. 12. 10:28
 1/6 anonim ***** válasza:
88%
Van. Az összes open source community. ;)
2020. aug. 12. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
80%
git?
2020. aug. 12. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
De az már milyen, hogy egy random sracra ráirsz, hogy lattam a profilodat, hogy te ITs vagy szóval dolgozzunk egyutt...Inkabb kifejezetten egy olyan platform kene, ahol emberek céltudatosan keresnek projektekhez más embereket
2020. aug. 12. 13:24
 4/6 anonim ***** válasza:

"De az már milyen..."


Milyen? Online kapcsolatépítés. Nem kell minden IT-snak nyominak lenni, aki nem mer hozzászólni másokhoz. Építsd le a sztereotípiáidat! Lépj be akármelyik Fb csoportba az 5 millióból, ahol kockulnak, és írd be az ötleted!

2020. aug. 12. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
én a játékfejlesztéshez így találtam grafikust és zene szerkesztőt, hogy rájuk írtam, mint programozó, de találtam már ilyen FB csoportokban és oldalakon is embereket
2020. aug. 12. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszaitokat, nagyon hasznosak voltak.
2020. aug. 14. 09:04

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.