Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Informatikus hallgató vagyok,...

Informatikus hallgató vagyok, programozó gyakornoki pozíciót szeretnék megpályázni. Milyen szinttől érdemes elkezdeni jelentkezni ezekre?

Figyelt kérdés

Hülyét nem szeretnék magamból csinálni - pozíció leírások alapján sokszor nem tudom felmérni, hogy mit is keresnek ezek a cégek.

2 prog + 2 SQL tárgyam van meg, ezek elég nehezek voltak és nagyon gyakorlatiasak. Így stabil C# alapjaim vannak: adatstruktúrák, algoritmusok, OOP. Adatbázis kezelésben is használható tudásom van, erre már tesztet is írtam ami jól sikerült.


Ami nincs még: komolyabb framework ismeret.


Sok helyen azt írják, gyakornoknál kisebbek az elvárások, mint egy juniornál. Nagyon szeretnék már élesben szakmai tapasztalatot szerezni, de nem vagyok még magabiztos.



2021. dec. 8. 09:40
 1/3 A kérdező kommentje:

Kieg: több ilyen hirdetésnél írtam már a HR-esnek, hogy milyen szintet várnak, érdemes-e egyáltalán jelentkeznem stbstb. Biztosan van kivétel, de sosem tudtak nekem erre válaszolni...

Volt, aki azzal jött, hogy "igazából csak a lelkesedés számít" (most komolyan?)

2021. dec. 8. 09:45
 2/3 anonim ***** válasza:
100%

Szia, gyakornoki pozíciónál 2 dolog számít:


1. alap tech ismeretek: mi az a változó, függvény, (osztály, interface ha oop), ciklusok, elágazások, ill tudj írni egy hello worldöt.


2. Légy ambíciózus (lelkes), akarj tanulni, új dolgokat kipróbálni.


Amit írtál az technikailag bőven elég, ha emellett a személyiséged is jó (tudsz csapatban dolgozni), akkor nem várnék tovább, sok sikert! :)

2021. dec. 8. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%

A HRres nem tud semmit a pozícióról.


Többnyire egy lapról olvasnak, amit előtte lebutított formában megírt egy a témában picivel kompetensebb személy.


Tehát a HRes telefonos beszélgetésben előszőr tényleg csak azt nézik, hogy az állás alap paraméterei megfelelnek-e neked.


Pl.: Megfelel-e a heti 25 óra munkavállalás?