Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Segítene valaki egy Java...

Segítene valaki egy Java programozási feladatban?

Figyelt kérdés

Még elég kezdő vagyok, és ez a tárgy elég sokban tér el a többi programozás tárgyamtól (pl tanár nem rakta fel az órai anyagokat, meg ez a zh feladat).


Ez lenne a feladat amihez kéne segítség:


Egy csomagelosztó központ az alábbi szabályok szerint dolgozik. A központba beérkező (feladott) csomag Európa, Amerika vagy Ázsia irányába indul. A célirány mellett ismerjük a csomagok súlyát és az azonosítóját. Minden csomag adatait beérkezéskor rögzítjük, majd a szortírozó terem a címzett alapján továbbítja a csomagokat az adott kontinensek csomagjait kezelő termekbe. A feldolgozó termekben az 1 kg-nál könnyebb csomagokat egyesével postára adják, a nehezebbek konténerben gyűlnek. Amint egy konténer megtelik (pl. 50 kg súlyhatár), azt egy szállítóvállalat elszállítja. A feldolgozó termek rögzítik, hogy melyik csomag ment el postán és melyik konténerben.


Írj programot, ami megvalósítja a fent leírt rendszer működését! Az alap változat tartalmazzon osztályokat a feldolgozó központ és termek, a csomagok stb. reprezentálására. A teljes verzió legyen képes lekérdezni az egyes termek állapotát, illetve jelezze, ha egy konténer megtelt és elindul. A csomagok felvétele menüből vagy file-ból történjen, a feldolgozás rögzítése file-okba írással valósuljon meg.


Egyébként van egy csv fájl, ami tartalmaz rengeteg csomagot. ID, súly, kontinens neve van egy sorban, és mindhárom között pontosvessző van elválasztóként.

A válaszokat előre is köszönöm.



#Java #ZH #NetBeans #csomagkezelő #fájlból-olvasás
2023. jan. 3. 17:50
 1/9 anonim ***** válasza:
Meddig jutottál benne? Mi az ahol elakadtál?
2023. jan. 3. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje: