Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Az új stratégiai játékok...

Az új stratégiai játékok milyen programozási nyelvben készülnek?

Figyelt kérdés
pl.: Napoleon Total War
2010. okt. 13. 15:22
 1/8 anonim ***** válasza:
Biztosra senki sem tudja, de nagyrészt valószínűleg C++.
2010. okt. 13. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Ez nem egészen úgy megy, hogy leül pár ember és programozik egy nyelven. Magát a stratégiai részt (tehát nem a megjelenést, hanem az AI-t, ilyesmit) valószínűleg C-ben vagy valami C szerű nyelven írták. A grafikai részt meg más emberek másik nyelven és más környezetben írják.
2010. okt. 13. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Hát pedig pont hogy a hatékonyságot igénylő dolgokat írják C++-ban, és a magasabb szintűeket más nyelvben, például az AI-t. Tehát grafika, hálózat, útkereső algoritmusok, belső működés C++, minden más meg célnyelv (scriptnyelvek az AI vezérléséhez pl).
2010. okt. 13. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Igen, bocsánat, így visszaolvasva tényleg hülyeség. Most néztem utána pár dolognak. Viszont egy Total War kaliberű játéknál elég "súlyos" dolog az AI, nem? Pont azt írnák scriptnyelvekben? Azért többről van már szó, hogy a gép egységet gyárt és ráküldi a játékosra.
2010. okt. 13. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Igen, de a Total Warokban nem annyira számít a reakcióidő, nem kell villámgyors, hatékonyan megírt AI. Fontos az AI, pont ezért használnak speciális, AI-k írására használt nyelveket, amiken könnyebben kifejezhetők az ötletek.
2010. okt. 13. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
0%
pascal
2010. okt. 13. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Igen az az érdekes, hogy a grafikai motor az C++, azonkívül minden scriptnyelv. Például az Unreal is egy világvezető engine és az egész játéklogika, minden scriptben van írva. A platformfüggetlenség a játékfejlesztésben a lényeg. A motorrt lefordítják a platformokra és a script az ugyanaz mindenütt. A C++ oka sem a sebesség, hanem a platformfüggetlenség, csak azt fordítgatni kell.
2010. okt. 15. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Nem a sebesség? Akkor írhatnák azt is scriptnyelven, nem? :D

Azért vicces vagy. A játékkészítők vért izzadnak, hogy az átlag hardverből kihozzák a 20-30 fps-t, és mégse legyen ronda a látvány. Kétlem, hogy C-C++-on kívül bármi más alkalmas lenne erre...

2010. okt. 15. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!